کد خبر : 3215
تاریخ انتشار : دوشنبه 7 بهمن 1398 - 7:38

معاون پشتیبانی جهان فولاد: تحریم ها را می شود خوب مدیریت کرد/ کمیته رفع موانع تولید مشکل اصلی تولید است

معاون پشتیبانی جهان فولاد: تحریم ها را می شود خوب مدیریت کرد/ کمیته رفع موانع تولید مشکل اصلی تولید است

به گزارش سیرجان رویداد؛ معاون پشتیبانی مجتمع جهان فولاد سیرجان در حاشیه نمایشگاه سیمکس با اشاره به تحریم های اخیر مجتمع گل گهر اظهار داشت: تحریم ها بی تاثیر نبوده ولی می شود آنها را خوب مدیریت کرد و با یک همفکری و همکاری بین شرکت‌ها و نهادهای دولتی موانع را رفع کرد. مستقیمی با

به گزارش سیرجان رویداد؛ معاون پشتیبانی مجتمع جهان فولاد سیرجان در حاشیه نمایشگاه سیمکس با اشاره به تحریم های اخیر مجتمع گل گهر اظهار داشت: تحریم ها بی تاثیر نبوده ولی می شود آنها را خوب مدیریت کرد و با یک همفکری و همکاری بین شرکت‌ها و نهادهای دولتی موانع را رفع کرد.

مستقیمی با اشاره به راه اندازی کمیته رفع موانع تولید تصریح کرد: دولت یک کاری کرده به نام کمیته رفع موانع تولید بعضی اوقات خود همین کمیته مقابل تولید است به عبارتی موانع اصلی را هم اینها سر راه تولید گذاشتند در بحث فروش شرکت ها در حوزه داخلی خود وزارتخانه بسیار اذیت می‌کند زمانی در آستانه فروش خیلی خوب خارجی هستیم مجوز صادرات را اگر به موقع صادر کنند همه کارها به خوبی پیش خواهد رفت ولی متاسفانه می بینیم زمانی مجوز صادرات صادر می‌شود که کشتی وجود ندارد که بتواند کالا را برای شما حمل کند.

وی ادامه داد: زمانی شرکت میخواهد فروش خارجی داشته باشد اگر آگهی روزنامه خارجی کند این شرکت شناسایی و تحریم می شود باید وزارتخانه های مربوطه راهکار ارائه دهند و یک حمایت همه جانبه از سوی دولت شکل بگیرد .

معاون پشتیبانی مجتمع جهان فولاد نمایشگاه سیرجان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: فلسفه وجودی نمایشگاه ارتباط تنگاتنگ بین تولیدکننده و مصرف کننده است. افرادی دنبال خرید هستند با تولید کننده آشنا شوند و حلقه مفقوده این ارتباط رفع شود .

وی ابراز داشت: این نمایشگاه نشان داد پتانسیل خوبی دارد اما آن چیزی مهم است ارتباط مرتبط با خرید و فروش که آن را باید برقرار کند. مهم این است در این نمایشگاه ۱۰ تا جنس مورد نظر را شرکت ها تعمیر یا راه ارتباط با صنایع مختلفی که نیاز دارند تأمین کنند این دست مدیریت نمایشگاه است که از طریق برگزاری جلسات تخصصی می‌تواند این دو حلقه را به هم متصل کند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.