کد خبر : 3365
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 مرداد 1399 - 14:25

زخم سياسي كاري در گهرزمين سرباز كرد/ردپاي برخي نمايندگان مشهود است

زخم سياسي كاري در گهرزمين سرباز كرد/ردپاي برخي نمايندگان مشهود است

شيرگان؛بيش از دو سال است که حاشيه هايي در خصوص شرکت گهرزمين سيرجان و افراد صاحب سمت در اين شرکت در رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي هر از چندگاهي سر و صدايي برپا کرده و موجب ايجاد شائبه در خصوص روابط درون سازماني اين شرکت شده است. ابهامات عجيبي که تقريبا اکثريت، بدون جواب

شيرگان؛بيش از دو سال است که حاشيه هايي در خصوص شرکت گهرزمين سيرجان و افراد صاحب سمت در اين شرکت در رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي هر از چندگاهي سر و صدايي برپا کرده و موجب ايجاد شائبه در خصوص روابط درون سازماني اين شرکت شده است. ابهامات عجيبي که تقريبا اکثريت، بدون جواب مانده و بر حجم شائبه هاي حول اين شرکت و زواياي پنهانش افزوده است. سکوت عجيب در خصوص مواردي که گريبانگير اين شرکت شده بود و پاسخ شفافي داده نشد، قطعا امروزه به آشفتگي مديريتي و در آينده به موارد مهم تغييرات در اين شرکت منجر خواهد شد. اين يک هفته جنجالي و موج تغييرات گهرزمين اگر ادامه پيدا کند قطعا مناسبات مهم تري را رقم خواهد زد؛ اما نکته قابل توجه رد پاي دخالت برخي از نمايندگان، از جمله نماينده شهرستا نهاي سيرجان و بردسير، شهباز حسن پور مشهود است که درصدد انتصاب اعضاي ستادي‌اش در اين حياط خلوت سياسي مي باشد، اعمال نفوذ براي مهره چيني برخي سياسيون و نمايندگان، بايد مد نظر افراد دلسوز و حامي منافع بيت المال و حق کارگران اين شرکت، قرار گيرد. فردي که بيش از ٧سال بر صندلي مدير عاملي شرکت تکيه زده و براي اجراي طرح ها و پي ريزي سبک مديريتي چندين سال زمان داشته است، حال لزوم تغيير بعد از پنج سال در جهت رشد شرکت و دميدن روحيه جديد مستلزم پاک سازي رسوبات مديريتي قبلي و ايجاد يک بستر نوظهور براي اوج گيري شرکت و جهش توليد است. قسمتي از موارد جواب داده نشده در خصوص اين شرکت باري مثال سياسي کاري ها، انتصاب آقازاده ها و طرح شکايت هاي متعدد حقوقي و مالي بر عليه اين شرکت است که در مواردي باعث خسارت هاي سنگين به سهامداران شده و خواهد شد. در اين روزها هم چنين افت سهام بورسي نماد گهرزمين هم به موازات اين اتفاقات قابل تامل هست. سقوط بی سابقه سهام اين شرکت و ضرر سهام داران قطعا نتيجه دخالت سياسي کاري ها بوده است. حال در چنين شرايطي حمايت برخي از نمايندگان از مديرعامل فعلي تحت هر شرايطي هم چنان بر شرايط بحراني حال حاضر در گهرزمين تاثيرگذار خواهد بود.
اين سياسي کاري ها برخي شرکت هاي منطقه گل گهر را درگير کرده و در حال حاضر موضوعات و ابهامات مختلفي در خصوص انتصابات پسا انتخاباتي و اعمال نفوذ براي مهره چيني افراد بدون تخصص مرتبط را تقویت کرده است مواردي که قطعا در آينده اي نزديک رسانه اي خواهد شد و تشت رسوايي خيلي از سياسيون بر زمين خواهد افتاد.
اين سهم خواهي ها اعتماد مردم را نشانه گرفته است و قطعا به اعتماد عمومي جامعه لطمه خواهد زد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.