کد خبر : 3368
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 14:03

آغاز راه کشتی گیران سیرجان/قرارداد هیات کشتی با سازمان لیگ منعقد شد

آغاز راه کشتی گیران سیرجان/قرارداد هیات کشتی با سازمان لیگ منعقد شد

در نشستی با حضور مسوولین هیات کشتی، انعقاد قرارداد هیات کشتی سیرجان و سازمان لیگ کشتی کشور به ثبت رسید. به گزارش روابط عمومی هیات کشتی سیرجان، پس از کش و قوس های فراوان و در نتیجه پیگیری های مجدانه مجتبی قنبری نایب رییس هیات کشتی، قرارداد تیم سیرجان به منظور شرکت در مسابقات لیگ

در نشستی با حضور مسوولین هیات کشتی، انعقاد قرارداد هیات کشتی سیرجان و سازمان لیگ کشتی کشور به ثبت رسید.
به گزارش روابط عمومی هیات کشتی سیرجان، پس از کش و قوس های فراوان و در نتیجه پیگیری های مجدانه مجتبی قنبری نایب رییس هیات کشتی، قرارداد تیم سیرجان به منظور شرکت در مسابقات لیگ برتر کشتی کشور ثبت و تیم کشتی فرنگی سیرجان با قدرت در لیگ برتر حضور خواهد یافت.
نایب رییس هیات کشتی سیرجان در این خصوص با اشاره به شناسایی و تحلیل موانع کشتی در سیرجان، افزود: توسعه ورزش كشتی سیرجان در گرو حمایت های مسوولین ورزشی و همت بلند کشتی گیران است که راه را برای پیشرفت و توسعه ورزش کشتی در سیرجان هموار می کند.
مجتبی قنبری با تاکید بر اینکه برگزاری مسابقات، جشنواره ها، معرفی قهرمانان و مدال آوران، تجلیل از پیشكسوتان، میزبانی رقابت های ملی و بین المللی، تقویت كمیته های مختلف هیات کشتی، برگزاری دوره های آموزشی و دانش افزایی و همكاری خانواده ها در راستای استمرار حضور مقتدرانه کشتی گیران سیرجانی در مسابقات لیگ برتر کشتی تصریح کرد: ثبت قرارداد هیات کشتی با سازمان لیگ، اتفاق بزرگ و ارزشمندی است که در یاد و تاریخ ورزش سیرجان به خوبی خواهد ماند و شاهد اتفاقات خوبی در این دوره از مسابقات لیگ برتر کشتی خواهیم بود.
همچنین مهدی طیبی مدیر روابط‌عمومی هیات کشتی سیرجان در این باره گفت: تمام مقدمات حضور در بازی‌های لیگ برتر کشتی برای ورزشکاران آماده، و تمهیدات لازم برای حضور قدرتمند اندیشیده شده است و امیدواریم بتوانیم مانند سال گذشته بر روی سکوی قهرمانی حضور داشته باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.