کد خبر : 3609
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 آذر 1399 - 14:07

میرزایی مدیرعامل ورق خودرو شد

میرزایی مدیرعامل ورق خودرو شد

روز گذشته با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات مهندس اصغر اسماعیلی تقدیر و وحید میرزایی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری معرفی شد. وحید میرزایی، فوق لیسانس عمران بوده و مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت گهر زمین را در کارنامه خود

روز گذشته با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت فولاد مبارکه از زحمات مهندس اصغر اسماعیلی تقدیر و وحید میرزایی به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

وحید میرزایی، فوق لیسانس عمران بوده و مدیرعاملی و عضویت در هیئت مدیره شرکت گهر زمین را در کارنامه خود دارد.

مهندس اسماعیلی از مرداد ۹۳ تاکنون مدیرعاملی شرکت ورق خودرو را برعهده داشت. 

کارخانه ورق خودرو شهرکرد بزرگترین تولید کننده ورق خودرو در خاورمیانه است

شرکت ورق خودرو چهار محال و بختیاری با هدف تولید ورق گالوانیزه ویژه استفاده در صنعت ساخت بدنه خودرو واقع در منطقه سفید دشت از توابع شهرستان بروجن در استان چهارمحال در سال ۱۳۸۹ مورد بهره برداری قرار گرفت.

ظرفیت تولید این شرکت به میزان ۳۰۰ هزار تن در سال پیش بینی شده بود که بعد از عقد قرارداد با شرکت ایریتکِ ایران و CMI بلژیک به میزان ۴۰۰ هزار تن در سال ارتقا یافت.

از جمله ویژگی های خاص ورق گالوانیزه تولید این شرکت عدم خوردگی و مقاومت بالا در برابر مواد خورنده، آلودگی هوا، رطوبت و سایر موارد می باشد که بدین وسیله اتومبیل های تولید شده با این ورق ها دارای دوام و پایداری بالاتری می باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.