کد خبر : 3660
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 دی 1399 - 11:29

یک مدیر بومی سکان دار مجتمع گل گهر شد

یک مدیر بومی سکان دار مجتمع گل گهر شد

هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد. به گزارش سیرجان رویداد: و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر، هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این

هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

به گزارش سیرجان رویداد: و به نقل از روابط عمومی شرکت معدنی صنعتی گل‌گهر، هیات مدیره شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ایمان عتیقی را به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت انتخاب و از خدمات جمشید ملارحمان مدیرعامل سابق تقدیر کرد.

در پی این تغییر، مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل گل گهر روز گذشته(24 دی ماه) در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مهندس جعفری معاون وزیر و رییس هیات‌عامل ایمیدرو، اعضای هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر و نماینده سهامداران در محل سازمان ایمیدرو برگزار شد، از خدمات مهندس جمشید ملارحمان تقدیر به‌عمل آمد و مهندس ایمان عتیقی رسما به‌عنوان مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر معرفی شد.

بنابراین گزارش، عتیقی چندین سال سابقه ی فعالیت در قسمت‌های مختلف مدیریتی این شرکت را در کارنامه‌ی خود دارد که مهم‌ترین آن عضویت در هیئت‌مدیره شرکت گل‌گهر، معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر است.

وی همچنین عضویت در هیئت‌مدیره شرکت‌های جهان فولاد، گهرروش، هیات‌مدیره باشگاه گل‌گهر، معاون پشتیبانی مجتمع گل‌گهر، مدیر رفاه و خدمات اجتماعی شرکت گل‌گهر و رییس نظارت بر تولید و فروش شرکت گل‌گهر را در پیشینه‌ی کاری‌ خود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.