کد خبر : 3684
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 15:48

بومی سازی در شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان

بومی سازی در شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان

مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان امروز گفت: این شرکت برای تکمیل زنجیره فولاد کشور است و توانستیم در سال جهش تولید به میزان تولید را داشته باشیم ۳ رکورد متوالی را در هفته به ثبت رسانده و تا کنون یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن آهن اسفنحی تولید که نسبت به مدت

مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان امروز گفت: این شرکت برای تکمیل زنجیره فولاد کشور است و توانستیم در سال جهش تولید به میزان تولید را داشته باشیم ۳ رکورد متوالی را در هفته به ثبت رسانده و تا کنون یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن آهن اسفنحی تولید که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ در صد افزایش تولید در آهن اسفنجی داشته و رکورد تولید را برای تامین خوراک فولاد کشورشکستیم. 


محمد محیاپور افزود: آهن اسفنجی در این کارخانه مطابق با کیفیت استاندارد‌های جهانی تولید می‌شود و در سال جهش تولید ضمن موفقیت در ثبت رکور تولید با بومی سازی قطعات و توجه به توان مهندسین خودمان شدیم.کارخانه تولید آهن و فولاد سیرجان با تولید یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن آهن اسفنجی در سال رکورد تولید را شکست.

مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی کشور استکهسال گذشته یک میلیون ۸۲۰ هزار تن تولید داشته است. محمد محیاپور افزود:این کارخانه  امسال درتولید آهن اسفنجی ۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش تولید داشته است. 

 وی گفت: آهن اسفنجی در این کارخانه مطابق با کیفیت استاندارد‌های جهانی تولید می‌شود که در سال جهش تولید ضمن موفقیت در ثبت رکورد افزایش تولید توانسته توسط متخصصین داخلی در بومی سازی کردن قطعات هم گامهای مهمی بردارد. 

معاون بهربرداری شرکت نیز گفت: استفاده از مهندسان بومی و انتخاب نخبگان کشور در طرح‌های اجرایی موجب شد امسال ضمن افزایش ۸ درصدی تولید آهن اسفنجی نسبت به مدت مشابه سال قبل سرمایه گذاری خوبی را در این مورد جذب کنیم.  
مهدی عتیقی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۹۵۱ هزار تن تولید آهن اسفنجی داشتیم که این تولید درمدت مشابه سال گذشته یک میلیون ۸۲۰ هزار تن بوده است. محمد مکی آبادی معاون مهندسی و توسعه شرکت هم گفت: در سال جاری با اتکاء به طرح‌های ارائه شده توسط مهندسی جوان و بومی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طرح‌های توسعه را داشته باشیم.
مهندس حمزه ایزدی مدیر کارخانه‌های احیاء نیز اظهار داشت: شرکت توسعه آهن فولاد گل‌گهر توانست در دوران شیوع پاندمی کرونا، با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل‌های بهداشتی این رکورد‌های ارزشمند را بر جای بگذارد و تحریم‌های ظالمانه هم موجب شد بدون هیچ کمکی از نیرو‌های خارجی و اتکاء به مهندسین داخلی ما به این قله پیشرفت برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.