کد خبر : 3691
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 - 11:22

رئیس هیات عامل ایمیدرو: توسعه اکتشاف، اولویت گل‌گهر شود

رئیس هیات عامل ایمیدرو: توسعه اکتشاف، اولویت گل‌گهر شود

وجیه‌الله جعفری با اشاره به نقش‌آفرینی گل‌گهر در تحولات فولاد کشور گفت: یکی از ضرورت‌های رشد اقتصاد معدن و صنایع معدنی، توسعه اکتشافات است. وی تصریح کرد: اقدامات موثری در زمینه اکتشافات معدنی از سوی ایمیدرو، با همراهی بخش خصوصی صورت گرفته است. اما لازم است این بخش توسعه بیشتری یابد.  معاون وزیر صنعت، معدن

وجیه‌الله جعفری با اشاره به نقش‌آفرینی گل‌گهر در تحولات فولاد کشور گفت: یکی از ضرورت‌های رشد اقتصاد معدن و صنایع معدنی، توسعه اکتشافات است.

وی تصریح کرد: اقدامات موثری در زمینه اکتشافات معدنی از سوی ایمیدرو، با همراهی بخش خصوصی صورت گرفته است. اما لازم است این بخش توسعه بیشتری یابد. 

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: مجموعه گل‌گهر باید توسعه اکتشافات را در برنامه‌های خود قرار دهد چرا که دستاوردهای این مهم به توسعه گل‌گهر و مناطق محروم منجر می‌شود. 

رئیس هیات عامل ایمیدرو در تشریح مهم‌ترین ماموریت‌های شرکت گل‌گهر، اعلام کرد: توسعه اکتشافات و زیرساخت‌ها در شمار اولویت‌های گل‌گهر قرار بگیرد.

وی افزود: برنامه کلنگ‌زنی ۲ هزار میلیارد تومان پروژه در گل‌گهر، نشان از نگاه توسعه‌ای این مجموعه در بخش معدن و صنایع معدنی دارد. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.