کد خبر : 3862
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 مرداد 1400 - 9:58

شهردار سیرجان استعفا داد/ استعفا;فرار از پاسخگویی

شهردار سیرجان استعفا داد/ استعفا;فرار از پاسخگویی

رضا سروش‌نیا در گفت‌و‌گو با پاسارگاد گفت: حق شورای ششم است که شهرداری قوی‌تر از من را انتخاب کنند و نمی‌توانند به گزینه ضعیف‌تر از من برگردند. قطعاً شورا هم به فکر این است که شهرداری قوی‌تر انتخاب کند که هم با شهر سیرجان آشنا باشد هم با بدنه شهرداری آشنا باشد هم با اهم

رضا سروش‌نیا در گفت‌و‌گو با پاسارگاد گفت: حق شورای ششم است که شهرداری قوی‌تر از من را انتخاب کنند و نمی‌توانند به گزینه ضعیف‌تر از من برگردند. قطعاً شورا هم به فکر این است که شهرداری قوی‌تر انتخاب کند که هم با شهر سیرجان آشنا باشد هم با بدنه شهرداری آشنا باشد هم با اهم موضوعات شهری و شهرداری آشنا باشد.

شهردار بایستی حداقل ۵ سال سابقه مدیریت کلانِ شهری داشته باشد و به امور شهرداری‌ها آشنا باشد. بنده کارمند مجموعه شهرداری هستم و هنوز چند سالی را باید در این مجموعه خدمت کنم. اگر دوستان شورایی صلاح بدانند که در مجموعه شهرداری حضور داشته باشم، قطعا ادامه خواهم داد.

در حال حاضر استعفایم تقدیم ریاست شورا شده و همزمان با پایان دوره شورا به کارم به عنوان شهردار پایان خواهم داد.

سروش‌نیا در پاسخ به این سوال که تعدادی از کارکنان و مدیران شهرداری در مجموعه گل‌گهر مشغول به کار شده‌اند آیا شما هم به دنبال این موضوع هستید، گفت: تا الان نه پیشنهاد داشتم و نه خودم دنبال موضوع بودم. روحیاتم روحیه‌ای شهری است و با مجموعه شهرداری بزرگ شده‌ام. کار کردن در مجموعه گل‌گهر شاید برایم سخت باشد و از طرفی تخصصم هم چیز دیگری است، تا آینده ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.
او در مورد قصدش جهت ورود به عرصه سیاست هم گفت: در حوزه سیاست وابستگی به طیف سیاسی ندارم. فعلا هم برنامه‌ای ندارم تا آینده چه اتفاقاتی رقم بخورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.