کد خبر : 3908
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 مرداد 1400 - 21:50

قیمت سنگ آهن به کدام سمت و سو می رود؟

قیمت سنگ آهن به کدام سمت و سو می رود؟

یک مقام رسمی خرید سنگ آهن از یک کارخانه فولاد مستقر در Henan در مرکز چین نیز معتقد است قیمت مواد اولیه نزولی خواهد بود اگرچه نمی توان گفت پایان کار کجاست. وی گفت: با چنین پیش بینی ایی ما برنامه ای برای انبار کردن تناژ اضافه در انبارهای خود نداریم. تقاضا نقطه عطف قیمت

یک مقام رسمی خرید سنگ آهن از یک کارخانه فولاد مستقر در Henan در مرکز چین نیز معتقد است قیمت مواد اولیه نزولی خواهد بود اگرچه نمی توان گفت پایان کار کجاست. وی گفت: با چنین پیش بینی ایی ما برنامه ای برای انبار کردن تناژ اضافه در انبارهای خود نداریم.

تقاضا نقطه عطف قیمت های سنگ آهن است اما تقاضای این ماده از تقاضای فولاد تبعیت می کند که در حال حاضر تضعیف شده و نمی توان مطمئن بود که آیا پس از عبور از این بحران، مجددا احیا می شود یا خیر چراکه داده های کلان اقتصادی مانند اطلاعات واقعی املاک و مستغلات و تولید، آینده مثبتی را متصور نیست.

یک تحلیلگر بازار سنگ آهن مستقر در شانگهای همچنین درمورد تقاضای سنگ آهن در خارج از چین در آینده ابراز نگرانی کرد. وی گفت: تولید جهانی چدن از ماه ژوئن کند شده است و در حال حاضر مجددا کرونا احیا شده و بنابراین به نظر می رسد تقاضای سنگ آهن در خارج از این کشور مجددا آسیب ببیند.

با این حال یک تاجر سنگ آهن مستقر در شانگهای نسبت به تقاضا و قیمت سنگ آهن در آینده نزدیک در مقایسه با آگوست تا سپتامبر خوش بین است.

وی گفته ما هنوز نمی توانیم انتظار داشته باشیم تقاضای فولاد تا پایان این فصل بهبود یابد اگرچه در بلند مدت مانند سه ماهه چهارم یا تا اوایل سال 2022 قیمت سنگ آهن با کاهش تقاضا و افزایش عرضه تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.