کد خبر : 4015
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 آبان 1400 - 13:38

حسن پور: کارگزاران دستگاه قضا نباید دغدغه معیشت داشته باشند

حسن پور: کارگزاران دستگاه قضا نباید دغدغه معیشت داشته باشند

جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارگزاران قضایی شهرستان سیرجان با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب و قضات و کارکنان خط مقدم جهاد قضایی این شهرستان تشکیل گردید. در این جلسه شهباز حسن پور با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام

جلسه بررسی مسائل و مشکلات کارگزاران قضایی شهرستان سیرجان با حضور شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، نیک ورز دادستان عمومی و انقلاب و قضات و کارکنان خط مقدم جهاد قضایی این شهرستان تشکیل گردید.

در این جلسه شهباز حسن پور با اشاره به تاکیدات دین مبین اسلام و سفارش های موکد حضرت امام و رهبر معظم و فرزانه انقلاب در خصوص توجه به کارگزاران خط مقدم جهاد قضایی اظهار داشت : با عنایت به روایات متعدد  و سفارشات اهل بیت علیهم السلام در خصوص توجه به متولیان و کارگزاران دستگاه قضا این سطح زندگی و این همه مشکلاتی که دامنگیر زندگی این عزیزان است زیبنده نظام نیست و باید چاره اندیشی جدی ای در جهت حل این مشکلات صورت بگیرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان افزود : تکریم قضات و کارکنان دستگاه قضا تکریم عدالت است اما باید متوجه باشیم که دادرسی منصفانه و گسترش عدالت علوی زمانی محقق می شود که کارگزاران این بخش دغدغه معیشت نداشته باشند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.