کد خبر : 4393
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 دی 1400 - 22:41

پیگیری مشکلات شهر با فعالیت شهردار شب در سیرجان

پیگیری مشکلات شهر با فعالیت شهردار شب در سیرجان

در پی اجرای طرح شهردار شب از سوی شهردار سیرجان، شب گذشته و همزمان با شهادت فاطمه‌زهرا(س) امیر الهیان مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، بعنوان شهردار به فعالیت پرداخت. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، وی در این باره افزود: با توجه به شرایط جوی پایدار نسبت به روزهای گذشته، تمام تمرکز و

در پی اجرای طرح شهردار شب از سوی شهردار سیرجان، شب گذشته و همزمان با شهادت فاطمه‌زهرا(س) امیر الهیان مدیرعامل سازمان مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی، بعنوان شهردار به فعالیت پرداخت.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، وی در این باره افزود: با توجه به شرایط جوی پایدار نسبت به روزهای گذشته، تمام تمرکز و توان کاری را بر روند تسهیل در تردد هر چه بهتر شهروندان برای شرکت در مراسمات عزاداری سالروز شهادت فاطمه زهرا(ع) گذاشته و ضمن بررسی دو مسیر تعیین شده (هیات بیت‌الاحزان واقع در شهرک آب و کاروان حسینی به سمت امامزاده احمد (ع)، روند تنظیف، رفع آلایندگی‌های بصری، سد معبر و جمع‌آوری متکدیان (با همکاری سازمان حمل‌ و نقل بار و مسافر) اجرا شد.

امیر الهیان ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه پاکبانان و بازدید از روند جمع‌آوری پسماند در محوطه بازار، یادآور شد: طی بازدید از پارک مسافر، پارک ۱۷شهریور، پارک مرحوم صبوری و پارک لاله، روند روشنایی این بوستان‌ها مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.