کد خبر : 4500
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 23 بهمن 1399 - 10:13

افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری سیرجان

افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری سیرجان

مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه های شهرداری به مناسبت دهه فجر با حضور معاون عمرانی استانداری، امام جمعه، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فرماندار ویژه شهرستان و برخی اعضای شورای شهر امروز صبح برگزارشد. رضا سروش نیا، شهردار سیرجان در آیین کلنگ زنی کارخانه آسفالت شهرداری گفت: یکی از دغدغه های اصلی همشهریان بحث آسفالت

مراسم کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه های شهرداری به مناسبت دهه فجر با حضور معاون عمرانی استانداری، امام جمعه، نماینده مردم سیرجان و بردسیر، فرماندار ویژه شهرستان و برخی اعضای شورای شهر امروز صبح برگزارشد.

رضا سروش نیا، شهردار سیرجان در آیین کلنگ زنی کارخانه آسفالت شهرداری گفت: یکی از دغدغه های اصلی همشهریان بحث آسفالت معابر است و در سال های گذشته دو‌ کارخانه خریداری و نصب شده که در حال حاضر دستگاه های آن ها فرسوده شده است. او با اشاره به ارزش کلنگ زنی و نیاز این کارخانه افزود: با مصوبه ای که شورای شهر به شهرداری ارایه دادند، اقدام به خرید تجهیزات و راه اندازی این کارخانه کردیم که با تولید ۱۶۰ تن آسفالت می تواند در راستای خدمت رسانی به شهروندان کمک خوبی باشد.

دومین پروژه که با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد، اتاق مانیتورینگ شهرداری در محل شهرداری مرکزی بود. رضا سروش نیا در این افتتاحیه بیان داشت: در فاز اول که حدود یک و نیم میلیارد تومان هزینه شد، ۳۰ دوربین نظارتی و سه عدد دوربین کنترل سرعت و‌پلاک خوان راه اندازی شد. او با اشاره به مصوبه جدید شورای شهر برای ارتقا ایمنی شهر گفت: این تعداد دوربین تا پایان سال به ۵۰ دوربین افزایش پیدا می کند .

شهردار سیرجان در مراسم افتتاح شهر نور بیان کرد: فاز اول پروژه امروز آغاز می شود و طی تفاهمنامه ای که با حضور اداره برق، گل کهر و شهرداری بسته شد، قرار بر این شد که بخشی از بودجه را شهرداری تامین کند. وی ادامه داد: شهرداری طبق قراری که داشت با همکاری شورای شهر و با اصلاح ردیف بودجه، ۱۰ میلیارد تومان برای این طرح گذاشت و اقدام به خریداری لامپ ها ال ای دی کرد. سروش نیا اضافه کرد: همچنین اداره برق و گل گهر در این زمینه همکاری خود را بیش تر کنند تا بتوانیم این پروژه را هر چه سریع تر انجام بدهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.