کد خبر : 4532
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آبان 1400 - 10:44

تلاش برای رفع معضلات ترافیکی سیرجان

تلاش برای رفع معضلات ترافیکی سیرجان

شهردار سیرجان در دیدار با رئیس پلیس راهور شهرستان به ضرورت همکاری و هماهنگی این دو نهاد در جهت رفع معضلات ترافیکی شهر تاکید کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، دکتر کریمی در نشست صمیمانه و مشورتی با سرهنگ شهیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: با توجه به موقعیت و شرایط

شهردار سیرجان در دیدار با رئیس پلیس راهور شهرستان به ضرورت همکاری و هماهنگی این دو نهاد در جهت رفع معضلات ترافیکی شهر تاکید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان، دکتر کریمی در نشست صمیمانه و مشورتی با سرهنگ شهیدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان سیرجان گفت: با توجه به موقعیت و شرایط خاص سیرجان و معضلات ترافیکی، نیاز به برنامه ریزی و آینده نگری در این موضوع احساس می‌شود.

دکتر کریمی پور افزود: شهرداری سیرجان آماده هرگونه همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی در جهت رفع معضلات و مشکلات ترافیکی سیرجان خواهد بود و همکاران ما در شهرداری علاقه مند کمک به پلیس راهور هستند.

وی تصریح کرد: استفاده از مشاوران ترافیکی تراز اول کشور یکی از اقداماتی است که می‌تواند در حل مسائل ترافیکی شهر کمک کند.
در این دیدار صمیمانه سرهنگ شهیدی با آرزوی موفقیت برای شهردار سیرجان، صحبت های تخصصی خود را در زمینه ترافیک شهری و نیاز به همکاری نهادهای شهری در جهت رفع نگرانی شهروندان در خصوص ترافیک عنوان کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.