کد خبر : 4535
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 آبان 1400 - 10:46

برای توسعه شهری سیرجان به تعامل با شرکت های معدنی اعتقاد داریم

برای توسعه شهری سیرجان به تعامل با شرکت های معدنی اعتقاد داریم

شهردار سیرجان بر تعامل شهرداری با شرکت های معدنی در جهت توسعه شهری تاکید کرد. به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان؛ ظهر امروز دکتر خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با دکتر کریمی پور شهردار سیرجان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار که در محل شهرداری سیرجان

شهردار سیرجان بر تعامل شهرداری با شرکت های معدنی در جهت توسعه شهری تاکید کرد.


به گزارش مدیریت ارتباطات شهرداری سیرجان؛ ظهر امروز دکتر خضری پور عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی گهرزمین با دکتر کریمی پور شهردار سیرجان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که در محل شهرداری سیرجان و با حضور حسن خدامی پور رئیس شورای شهر برگزار شد، معاون توسعه گهر زمین ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت به دکتر کریمی به عنوان شهردار سیرجان به تشریح آخرین وضعیت و دستاوردهای شرکت گهرزمین در حوزه‌ های مختلف از جمله مسئولیتهای اجتماعی مثل بهداشت و درمان، همکاری های پژوهشی با دانشگاه های سیرجان، تعاونی مسکن و پروژه باغ ایرانی پرداخت.

خضری پور در این دیدار گفت: نگاه هیات مدیره شرکت گهر زمین این است که از ظرفیت‌های بومی شهرستان به بهترین نحو استفاده شود.

شهردار سیرجان نیز در این ديدار ضمن اشاره به چشم انداز آینده و برنامه های شهرداری برای اداره بهتر شهر سیرجان بر تعامل با گهرزمین و هم افزایی بیشتر در زمینه های عمرانی تاکید نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.