کد خبر : 459
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 10:35

آقای استاندار؛ آیا امسال هم نمی‌خواهید در مراسم ۹ دی شرکت کنید؟

آقای استاندار؛ آیا امسال هم نمی‌خواهید در مراسم ۹ دی شرکت کنید؟

به گزارش عصر سیرجان ؛ عباس برفه، دبیر جامعه دانشگاه صنعتی سیرجان در جلسه دیدار استاندار کرمان با تشکل‌های دانشجویی گفت: تشکل‌ها با خیلی از محدودیتها روبرو هستند. با صدور مجوز موافقت نمی‌شود و اگر هم موافقت شود با جزئیات دلخواه خودشان موافقت میشود. در زمان ریاست قبلی دانشگاه صنعتی سیرجان با تمام برنامه های تشکل مخالفت می

به گزارش عصر سیرجان ؛ عباس برفه، دبیر جامعه دانشگاه صنعتی سیرجان در جلسه دیدار استاندار کرمان با تشکل‌های دانشجویی گفت: تشکل‌ها با خیلی از محدودیتها روبرو هستند. با صدور مجوز موافقت نمی‌شود و اگر هم موافقت شود با جزئیات دلخواه خودشان موافقت میشود. در زمان ریاست قبلی دانشگاه صنعتی سیرجان با تمام برنامه های تشکل مخالفت می شد و در حال حاضر نیز با آمدن رئیس جدید دانشگاه با در خواستهای تشکل به صورت سلیقه‌ای برخورد می‌شود.

 متن کامل سخنرانی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان به شرح زیر است:

 بسم الله الرحمن الرحيم

 الحمدالله رب العالمین

 تشکل باید به درد مردم بخورد نه اینکه باری باشد بر دوش جامعه (شهید بهشتی ره)

 ضمن عرض سلام و احترام خدمت مهندس رزم حسینی و حضار محترم

 به نظر بنده که توی تنها دانشگاه صنعتی استان هستم ارتباط با صنعت بسیار بسیار ضعیف است. ما در استان شهرستاهایی مثل سیرجان، شهربابک، رفسنجان، بردسیر و زرند داریم که دارای معادن سنگ آهن، مس، فولاد و… هستند، اینکه ما روی ارتباط با صنعت تاکید می کنیم به خاطر این است که در صنعت اصلا به دانشجو و اساتید بها داده نمیشود.البته این ارتباط ضعیف دو طرفه است: هم دانشگاه کم می گذارد و هم صنعت بها نمیدهد.

 اگر ما بتوانیم ارتباط با صنعت را پروبال بدهیم میتوانیم به طور صریح از هزینه های هنگفت کم کنیم-برای نمونه دستگاه تصفیه آرسنیک توسط یکی از اساتید دانشگاه طراحی شده است که متاسفانه سرمایه گذار نیست و کسی زیر بار آن نمیرود-یا مثلا برج خنک کننده که طرحی بسیار مناسب است و حدود 80 درصد در مصرف آب صرفه جویی میشود که یک سال و نیم روی آن کار شده به آن بها داده نشده و سرمایه گذار پیدا نشده است البته این کار توسط دانشجویان و اساتید دانشگاه صنعتی سیرجان طراحی و انجام شده است-حال وقتی که توی دانشگاه صنعتی سیرجان بویی از ارتباط با گل گهر بین دانشجو و معدن بزرگ این شهرستان نیست چه توقعی از ارتباط با صنعت است?!!!

 و اما مشکلات تشکل:

 تشکل ها با خیلی از محدودیت ها روبرو هستند. با صدور مجوز موافقت نمی شود و اگر هم موافقت شود با جزئیات دلخواه خودشان موافقت می شود. در زمان ریاست قبلی دانشگاه صنعتی سیرجان با تمام برنامه های تشکل مخالفت می شد و گفته می شد که اصلا شما را قبول ندارم و در حال حاضر با امدن رئیس جدید دانشگاه با در خواست های تشکل به صورت سلیقه ای برخود می شود.

 برای مثال یک تریبون آزاد در دانشگاه برگزار کردیم تا دو ماه پاسخ گوی این بودیم که چرا دانشجوها این حرف ها رو زده اند، اگه قرار است دانشجو حرف نزند پس چرا باید اصلا فعالیتی صورت بگیرد. در مورد مراسم 16 آذر روز دانشجو که مهندس صفریان (مجری جلسه)عرض کرد که  در سیرجان مراسم روز دانشجو برگزار شده است با استقبال زیاد دانشجویان مطلع هستید چگونه پایان یافت ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!

  جناب آقای استاندار محترم؛ آیا امسال هم نمیخواهید در مراسم 9 دی شرکت کنید؟! همانطور که آفای عرب(دبیر جاد دانشگاه شهید باهنر) فرمودند بحث پروژه #دل_عالم یک رانت خواری دیگریست و گفتند که مثل این پروژه به نام هفت_باغ_علوی بوده چه گلی به سر مردم زده که پروژه دل عالم میخواهد بزند؟؟!!!!

 در آخر ضمن عرض تشکر از مهندس رزم حسینی استاندار محترم و مشاورین عزیزشان بابت تشکیل این جلسه امیدواریم این جلسات در حد حرف نباشد در عمل  اجرا شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.