کد خبر : 475
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آذر 1395 - 11:06

برای اولین بار در شهر سیرجان یک استادیوم مدرن دیدم

برای اولین بار در شهر سیرجان یک استادیوم مدرن دیدم

به گزارش عصر سیرجان ؛ محمد مایلی کهن سرمربی ملوان انزلی که در چارچوب رقابت های لیک دسته اول فوتبال کشور به سیرجان آمده بود پس از دیدن ورزشگاه سیرجان به تعریف تمجید از آن در رسانه ها پرداخت. ورزشگاهی دیدم که شاید سرنوشت نقش جهان را پیدا کند سرمربی ملوان افزود: امسال برای اولین بار

به گزارش عصر سیرجان ؛ محمد مایلی کهن سرمربی ملوان انزلی که در چارچوب رقابت های لیک دسته اول فوتبال کشور به سیرجان آمده بود پس از دیدن ورزشگاه سیرجان به تعریف تمجید از آن در رسانه ها پرداخت.

ورزشگاهی دیدم که شاید سرنوشت نقش جهان را پیدا کند

سرمربی ملوان افزود: امسال برای اولین بار در عمرم به سیرجان رفسنجان سفر کردم و خیلی هم خوشحال شدم. در سیرجان یک استادیوم مدرن دیدم که دست سازندگان آن درد نکند. البته چمن مصنوعی داشت بعد هم به رفسنجان رفتم و برخلاف تصورم دیدم سطح زندگی مردم آنجا پایین است. در همان رفسنجان یک استادیوم 2هزار نفری با چمن مصنوعی بود و یک  استادیوم شک و مدرن و نیمه تمام مشاهده کردم. که می گفتند یکی، دو سال است نیمه تمام مانده است و امیدوارم سرنوشت آن مثل نقش جهان نشود و تکمیل آن به 50 سال دیگر نیفتد.

در لیگ یک تیم آسان وجود ندارد

مایلی کهن گفت: در لیگ دسته اول همه بازی ها سخت است. شما نمی توانید هیچ حریفی را دستکم بگیرید . تیم مس رفسنجان می رود و 6 گل به خیبر خرم آباد می زند. این نشان می دهد که کار در این لیگ چقدر دشوار است اما مسلما حمایت ها و دلگرمی های مردم انزلی به ما کمک کرده و در ادامه هم کمک خواهد کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.