کد خبر : 4868
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 10 اسفند 1400 - 6:44

بازدید معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان از پارک‌ها و فضای سبز شهری

بازدید معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان از پارک‌ها و فضای سبز شهری
معاون امور عمرانی فرمانداری سیرجان با حضور در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان به همراه مدیرعامل سازمان، از پارک‌ها و فضای سبز شهری سیرجان بازدید کردند.

علی نژاد بیگلری اهمیت و توسعه فضای سبز و افزایش امکانات خدماتی و رفاهی در پارک‌های سطح شهر را یکی از اولویت‌های مدیریت شهری دانست و افزود: سیرجان از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در حوزه فضای سبز از جمله پارک جنگلی برخوردار است و با توجه به پتانسیل‌های خوب و بالا در منطقه، بایستی با افزایش تجهیزات مناسب با نیاز شهروندان امکان استفاده حداکثری شهروندان از پارکها به ویژه پارک های جنگلی فراهم گردد.
وی افزود: سرانه فضای سبز در تمامی مناطق سطح شهر باید عادلانه باشد و باید نسبت به توسعه فضای سبز در مناطق کم برخوردار، امکانات مناسبی برای ورزش و تفریح کودکان و رفاه شهروندان فراهم شود.
در ادامه همچنین مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان با اشاره به وجود ۵۲۰ هکتار فضای سبز شهری و روند توسعه سرانه فضای سبز و اهمیت به مناطق کم برخوردار، گفت: در سال آینده رسیدگی جدی به فضای سبز موجود و اجرای بخشی از کمربند سبز در دستور کار قرار دارد.
رسول پورمهدی با اشاره به سرانه ۲۲ متر مربعی فضای سبز شهری در سیرجان بیان کرد: با نظر کارشناسان فنی و مشاور، مقرر شد برای توسعه فضای سبز از درختان متناسب با اقلیم سیرجان استفاده شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.