کد خبر : 501
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 آذر 1395 - 18:38

آلودگی کمتر، با دفن اصولی زباله

آلودگی کمتر، با دفن اصولی زباله

به گزارش عصر سیرجان ؛ جمعی از مسئولان شهری به همراه فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از محل احداث سایت جدید دفن زباله سیرجان بازدید کردند. رئیس اداره محیط زیست سیرجان با اشاره به آلودگی زباله های شهری گفت:سایت فعلی دفن زباله غیر استاندارد است و اصول فنی در آن رعایت نشده است اما طی چند

به گزارش عصر سیرجان ؛ جمعی از مسئولان شهری به همراه فرماندار ویژه شهرستان سیرجان از محل احداث سایت جدید دفن زباله سیرجان بازدید کردند.

رئیس اداره محیط زیست سیرجان با اشاره به آلودگی زباله های شهری گفت:سایت فعلی دفن زباله غیر استاندارد است و اصول فنی در آن رعایت نشده است اما طی چند ماه آینده قرار است محل جدید سایت دفن زباله در جاده بندر عباس به بهره برداری برسد این محل جدید موضوع تفکیک زباله در آن پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد:اگر مردم مشارکت کنند مسائل زیست محیطی صفر خواهد شد ما باید با آموزش فرهنگ سازی کنیم تا فرزندان ما در آینده خود بعنوان یاور محیط زیست از شهر و محله خود حفاظت کند.

وی اظهار داشت: بودن زباله یک مشکل است و سوزاندن آن مشکلی بزرگتر شهرداری بودجه زیادی صرف کار جمع آوری زباله می کند اما اگر این زباله در مبدا تفکیک شود هم منفعت دارد و هم آلودگی کمتر ایجاد می کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.