کد خبر : 5292
تاریخ انتشار : جمعه 1 بهمن 1400 - 11:37

در دیدار شهرداران مناطق یک و دو با فرمانده انتظامی سیرجان مطرح شد؛

لزوم توسعه همکاری‌ها میان شهرداری و نیروی انتظامی

لزوم توسعه همکاری‌ها میان شهرداری و نیروی انتظامی
شهردار منطقه یک در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان گفت: تعامل و همکاری شهرداری با نیروی انتظامی قطعاً رفاه و امنیت اجتماعی را برای شهروندان به ارمغان خواهد آورد.

ابراهیم باستانی‌راد شهردار منطقه یک بهمراه عبدالرضا عامری شهردار منطقه دو در دیدار با سرهنگ مرتضی امیر سبتکی ضمن تبریک انتصاب وی به فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان ، با اشاره به افزایش روند تعامل و همکاری در راستای ایجاد امنیت اجتماعی، گفت: با توجه به اینکه یکی از شاخصه‌های مهم شهر پایدار، توسعه امنیت اجتماعی است، قطعا با کمک و همکاری‌های بیشتر به این امر دست خواهیم یافت.

وی در بحث ترافیک، افزود: باید آموزش‌های ترافیکی و فرهنگسازی در موضوعات مختلف در مدارس و مساجد ارتقا یابد و این فرهنگسازی باید با هدف رعایت نکات و قوانین ایمنی و افزایش سطح فرهنگ ترافیک و با برنامه‌ریزی برای رفع معضلات ترافیکی اجرا شود.

در ادامه این دیدار عبدالرضا عامری شهردار منطقه دو با بیان اینکه باید بتوانیم در حوزه‌های اجتماعی، کالبدی و ایجاد یک نظم قاعده‌مند در حریم و مسایل مختلف شهری، ترافیک و حمل‌ونقل و سایر موضوعات یک شرایط مطلوب را ترسیم کنیم، اضافه کرد: برای مدیریت شهری مایه مباهات است که امروز این انسجام، همدلی و پیوستگی را تشدید کنیم.

وی افزود: تمامی این موارد در راستای اهداف مهمی خواهد بود تا شهروندان در یک فضای فوق‌العاده بهتری از فضای فعلی، تنفس کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.