کد خبر : 5378
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 خرداد 1401 - 13:07

استقبال رئیس دادگستری شهرستان از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ در شهرداری سیرجان

استقبال رئیس دادگستری شهرستان از راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ در شهرداری سیرجان
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی؛ رئیس دادگستری شهرستان طی دیدار و گفت‌وگو با دکتر کریمی‌پور؛ شهردار سیرجان و بازدید از سامانه ۱۳۷، اقدام شهرداری در راستای افزایش خدمات‌‌رسانی به همشهریان سیرجانی را دستاوردی مهم خواند.

به گزارش سیرجان رویداد،در این دیدار صمیمانه ابتدا شهردار سیرجان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست انجام شهرداری طی ماه‌های گذشته، به تشریح اقدامات و برنامه‌های آتی سازمان شهرداری پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی نیز با اشاره به ضرورت توجه بیشتر مسئولان شهر و شهرستان نسبت به رفع مشکلات مردم، ابتکار شهردار سیرجان در راه‌اندازی سامانه ۱۳۷ و شهردار شب را از جمله دستاوردهای مهم در عرصه افزایش خدمات‌رسانی خواند.

در ادامه این دیدار صمیمانه، رئیس دادگستری شهرستان به اتفاق شهردار سیرجان از سامانه ۱۳۷ بازدید به عمل آورده و از نزدیک نحوه خدمات‌رسانی این سامانه را مورد ارزیابی قرار داد.

شایان ذکر است سامانه ۱۳۷، مدتی قبل و جهت ارتباط مستقیم مردم با کارشناسان شهرداری جهت انعکاس و پیگیری مشکلات حیطه مدیریت شهری، پیشنهادات، انتقادها با هدف افزایش کیفی و کمی خدمات ارائه شده و همچنین تقدیر از اقدامات مجموعه عوامل سازمان شهرداری با هدف شناسایی نیروهای خدوم این سازمان راه‌اندازی شده است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.