کد خبر : 5391
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 تیر 1401 - 13:13

حسن پور بیگلری در تذکر شفاهی:

شاهد کمبود آرد و مرغ در استان کرمان هستیم/ جاده های سیرجان و بردسیر وضعیت خوبی ندارند

شاهد کمبود آرد و مرغ در استان کرمان هستیم/ جاده های سیرجان و بردسیر وضعیت خوبی ندارند
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم از کمبود آرد و مرغ در استان کرمان انتقاد کرد و گفت: جاده های استان کرمان به خصوص حوزه انتخابیه ام وضعیت خوبی ندارند.

به گزارش سیرجان رویداد،شهباز حسن پور بیگلری در نشست علنی امروز (چهارشنبه یک تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: آیا از کشته های جاده های کرمان خصوصاً سیرجان و بردسیر مطلع هستید؟ همچنین آیا وزیر نیرو از کمبود آب در این استان خصوصاً حوزه انتخابیه ام باخبر است؟

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس یازدهم خطاب به وزیر جهاد کشاورزی اظهار کرد: شاهد کمبود آرد و مرغ هستیم؛ همچنین آیا وزیر صمت از ریخت و پاش های زیرمجموعه های خود مطلع است؟

وی خطاب به رئیس جمهور تصریح کرد: ما بنای تعامل و همکاری با دولت در راستای فرمایشات رهبر انقلاب و حل مشکلات مردم هستیم.

حسن پور بیگلری افزود: امروزه تولید کشور دچار آسیب شده، لذا بانک ها باید هر چه سریعتر در زمینه پرداخت سرمایه در گردش خصوصاً بانک های اقتصادی اقدام کنند، همچنین ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و ستاد ملی دارای کارآمدی لازم نیست.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: مشکلات جدی در حوزه دریافت تسهیلات بانک های اقتصادی در حوزه صنعتی، معدنی، کشاورزی، خدماتی، گردشگری، آبزیان و دامپروری و مرغداری خصوصاً برای دریافت وثیقه و چک های برگشتی وجود دارد که باید تعیین تکلیف شود.

وی اظهار کرد: در رابطه با تبصره 18 و تبصره 16 قانون که مربوط به حوزه کارآفرینی و حمایت از افراد کمیته امداد است، شورای برنامه ریزی استان ها باید اقدام کند.

براساس این گزارش عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: مجلس به خاطر اینکه رفع موانع تولید انجام شود، ستاد تسهیلات را قانونی کرد، بنابراین مجوز قانونی در اختیار این ستاد قرار دارد و وقتی تصمیمی گرفته می شود، همه دستگاه های ذیربط آن اجرای حکم برایشان الزامی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.