کد خبر : 5521
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 فروردین 1401 - 19:30

رکورد گهرزمین در تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی

رکورد گهرزمین در تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی
در پایان سال ۱۴۰۰ و در راستای تحقق شعار سال، شرکت سنگ آهن گهرزمین موفق به شکست رکورد تولید کنسانتره و سنگ آهن دانه بندی شد. در آخرین روز از سال ۱۴۰۰، واحد فرآوری این شرکت که وظیفه برنامه ریزی، کنترل و نظارت بر تولید سنگ آهن دانه بندی شده و کنسانتره گهرزمین را بر عهده دارد بار دیگر موفق به کسب رکوردی تازه در امر تولید شد.

به گزارش سیرجان رویداد: حسین کامجو مدیر فرآوری گهرزمین در این رابطه عنوان کرد: در راستای تحقق شعار سال و اهمیت بحث تولید و با تلاش شبانه روزی واحد فرآوری این شرکت و همچنین پرسنل شرکت نظم آوران (سایت فرآوری گهرزمین) توانستیم در بخش خردایش با تولید ۸،۴۷۱،۸۷۸ تن سنگ دانه بندی (۰_۵۰) ضمن تامین کامل خوراک خطوط کنسانتره و سایر تعهدات خود، رکورد تولید سالانه سنگ آهن دانه بندی کل ادوار گهرزمین را کسب نماییم.  
وی در ادامه افزود: این در حالی است که در بازه زمانی مشابه طی سال گذشته این رقم برابر با ۶،۹۴۵،۵۵۷ تن بوده و بدان معناست که در مقایسه با سال گذشته بیش از ۱/۵ میلیون تن افزایش تولید (حدود ٪ ۲۲) داشته است.کامجو با اشاره به میزان تولید کنسانتره عنوان کرد: به همین منوال در بخش تولید کنسانتره، برنامه تولید کنسانتره خطوط دوگانه گهرزمین ۴،۰۰۰،۰۰۰ تن در نظر گرفته شده بود که با برنامه ریزی‌های دقیق و منظم در بخش تولید، نگهداری و تعمیرات، تامین به موقع خوراک و مواد مصرفی توانست به تولید ۴،۵۳۹،۴۳۸ تن دست یابد. درواقع این عدد  ۵۳۹،۴۳۸ تن بالاتر از برنامه تولید است که افزایش ۱۳ درصدی تولید نسبت به طرح را نشان می‌دهد و یک رکورد در تاریخ تولید کنسانتره شرکت سنگ‌آهن گهرزمین می‌باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.