کد خبر : 5899
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 11:15

در جلسه شورای اداری مطرح شد:

1350 واحد مسکونی دولت رئیسی در سیرجان/ مدیران شرکت ها پاسخگو باشند

1350 واحد مسکونی دولت رئیسی در سیرجان/ مدیران شرکت ها پاسخگو باشند
فرمانداری سیرجان میزبان نشست شورای اداری با حضور امام جمعه موقت، فرماندار ویژه سیرجان، شهردار و رئیس شورای اسلامی، اعضای شورای تامین و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بود.

به گزارش سیرجان رویداد: علی بیگلری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری سیرجان در این جلسه گفت:اجرای طرح اقدام ملی مسکن در قالب ۱۳۵۰ واحد مسکونی در میدان شورا، حدود ۲هزار واحد در اراضی ۱۲۰ هکتاری و تعدادی هم در بلوار غدیر مکی آباد توسط بنیاد مسکن و اداره راه و شهرسازی موجب تحول در تامین مسکن اقشار مختلف خواهد شد.

سید رحیم رضوی معاون سیاسی امنیتی فرماندار هم در این نشست، خواستار جدیت در بحث خود ایمنی ادارات و نهاد‌های شهرستان شد و در رابطه با رصد فضای مجازی گفت:بایستی روابط عمومی ادارات پاسخگو باشند و این پاسخگویی مانع از بسیاری از تنش‌ها می‌شود.

علی یعقوبی فرماندار ویژه شهرستان نیز با بیان اینکه جمعیت جوان به عنوان یکی از عوامل مهم اقتدار کشور‌ها به شمار می‌رود، گفت:تاکید مستمر رهبر معظم انقلاب به مساله مهم جمعیت و رشد جمعیت، نشانه جدی بودن این بخش است که همه دستگاه‌ها با هوشیاری و برنامه ریزی به سمت استفاده از ظرفیت‌ها و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت حرکت کنند.

فرماندار ویژه شهرستان در رابطه با اتفاقات اخیر کشور ابتدا از مردم شهرستان بابت بصیرت و شناخت زود به هنگام مسیر انحرافی و وارد نشدن به آن تشکر کرد و سپس از نیرو‌های نظامی و انتظامی و اتاق اصناف قدر دانی کرد.

او ضمن اعلام نارضایتی از مدیران برخی شرکت‌ها که در مواقع ضروری به بهانه‌های مختلف از جمله در دسترس نبودن مدیر عامل خصوصا به علت مسافرت خارج از کشور مدیر، شرکت از ارائه خدمات طفره می‌رود و همچنین از مدیران شرکت‌های معدنی و صنعتی گل گهر و گهرزمین بدلیل انجام مسئولیت‌های اجتماعی و هماهنگی و تعامل با مجموعه شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.