کد خبر : 5908
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 11:34

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان خبر داد:

احداث شهربازی مدرن شهر در آینده نزدیک

احداث شهربازی مدرن شهر در آینده نزدیک
معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان گفت: شهربازی جدید و مجهز به امکانات به‌روز سیرجان به زودی احداث خواهد شد.

به گزارش سیرجان رویداد: تورج صادقی با بیان اینکه دستگاه‌های شهربازی سیرجان باید به‌روزرسانی شود، اظهار کرد: امکانات شهربازی کنونی قدیمی است و باید طبق استانداردهای روز طراحی و احداث شود.

وی افزود: در حال حاضر شهربازی‌ها بر اساس فناوری روز به صورت سرپوشیده و روباز جهت استفاده در فصول مختلف سال طراحی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: به زودی شهربازی روباز و سرپوشیده با امکانات و فناوری‌های به‌روز احداث خواهد شد.

صادقی از برگزاری جلسه‌ای با حضور شهردار و معاونان شهرداری، رئیس شورای اسلامی شهر سیرجان و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان در خصوص نحوه اخذ مجوزها و جانمایی نهایی شهربازی جدید خبر داد و تصریح کرد: زمین شهربازی تأمین شده است، در مرحله طراحی توسط مشاور قرار گرفته و مدیر پروژه مشخص شده است، اما باید مجوزهای لازم از ادارات مختلف گرفته شود.

وی گفت: شهربازی جدید با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی در مسیر ورودی از سمت کرمان در محدوده باغ ۱۰۰ هکتاری شهرداری احداث می‌شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سیرجان افزود: این مجموعه بازی هشت هکتار سالن سرپوشیده و ۱۲ هکتار فضای روباز خواهد داشت و در صورت اخذ مجوزهای لازم فاز نخست آن به صورت روباز، اواخر سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.کد خبر 623580

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.