کد خبر : 604
تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1395 - 17:28

9 دی در سیرجان هر چه باشکوه تر برگزار می شود

9 دی در سیرجان هر چه باشکوه تر برگزار می شود

به گزارش عصر سیرجان؛ جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی داشت روز 9 دی ماه صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری سیرجان برگزار شد. در این مراسم امام جمعه از تمام دستگاه های اجرایی خواست که تمام تلاش خود را برای هر چه

به گزارش عصر سیرجان؛ جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی داشت روز 9 دی ماه صبح امروز با حضور امام جمعه ، فرماندار و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در محل سالن اجتماعات فرمانداری سیرجان برگزار شد.
در این مراسم امام جمعه از تمام دستگاه های اجرایی خواست که تمام تلاش خود را برای هر چه بهتر برگزار شدن این مراسم به کار گیرند. وی گفت: 9 دی روز نه گفتن به استکبار جهانی و در راس آنها آمریکاست. امام جمعه با تاکید بر حفظ وحدت جامعه اظهار داشت : این روز متعلق به گروه یا جناح خاصی نیست ، این روز متعلق به همه مردم است.
فرماندار سیرجان نیز روز 9 دی را روز بصیرت و تجدید بیعت با ولایت خواند و از آمادگی دستگاه های اجرایی شهرستان برای گرامی داشت این روز خبر داد.
منصور مکی آبادی گفت: روز 9 دی ماه روز تبری جستن از بدخواهان انقلاب اسلامی است. روزی است که به همه مردم تعلق دارد. وی افزود: گرامی داشت روز 9 دی  ماه در شهرستان سیرجان با هدایت امام جمعه محترم که محور وحدت است به نحو مطلوب برگزار خواهد شد.
مراسم گرامی داشت این روز پنج شنبه 9 دی ماه از ساعت 9.30  در محل مسجد امیرالمومنین برگزار می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.