کد خبر : 6540
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آبان 1402 - 14:39

مرگ مرد عطار در کوه های سیرجان

مرگ مرد عطار در کوه های سیرجان
اسرار گم شدن مرد میانسال که برای چیدن گیاهان دارویی راهی ارتفاعات شهرستان سیرجان شده بود، با پیدا شدن پیکر بی‌جانش فاش شد.

حوالی ساعت17 روز جمعه به هلال احمر استان کرمان خبر رسید که فردی در ارتفاعات خیرآباد شهرستان سیرجان ناپدید شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که فرد گمشده مردی 47ساله به نام علی‌اکبر و از اهالی روستای «ریزآب» استان فارس بوده است. او از 5روز قبل‌تر همراه دوستش برای چیدن «بنه کوهی» که ازجمله گیاهان دارویی است راهی کوهستان شده بودند و قرار بود بعد از سفری چند روزه به خانه برگردند تا اینکه دوست علی‌اکبر زودتر از او به روستا برگشت و این در حالی بود که هیچ اطلاعی از سرنوشت مرد 47ساله نداشت.

دوست علی‌اکبر می‌گفت که آنها در کوهستان‌های اطراف شهرستان سیرجان از هم جدا شده و هر یک به تنهایی برای چیدن گیاهان دارویی، مسیری جداگانه را در پیش گرفته بودند و پس از آن دیگر علی‌اکبر را ندیده‌است. در این شرایط بود که خانواده علی‌اکبر که نگران او شده بودند ماجرا را به هلال‌احمر اطلاع دادند و برای یافتن این مرد درخواست کمک کردند.


محمد امیرخانی، معاون امداد و نجات استان کرمان گفت: پس از اطلاع از ماجرای گم‌شدن مرد میانسال، نیروهای امداد و نجات هلال احمر کرمان به ارتفاعات اطراف سیرجان اعزام شدند. اما متأسفانه پس از 6ساعت جست‌وجو پیکر بی‌جان این مرد در ساعت23:20 جمعه در ارتفاعات منطقه خیرآباد کفه کشف شد. وی ادامه داد: امدادگران پس از انتقال جسد متوفی به پایین، آن را در اختیار پزشکی قانونی قرار دادند.


در همین حال یکی از بستگان متوفی به همشهری گفت: علی‌اکبر عطار و فردی زحمتکش بود که از طریق جمع‌آوری و فروش گیاهان دارویی از دل کوهستان امرارمعاش می‌کرد. ما هنوز در شوک هستیم و نمی‌دانیم چرا این اتفاق برایش افتاده اما احتمال دارد که او در ارتفاعات دچار سکته قلبی شده باشد و با این حال بررسی‌ها برای مشخص شدن علت مرگ وی ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.