کد خبر : 6563
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1402 - 6:56

همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت یازدهیمن سالروز تاسیس شرکت پاریز پیشرو برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی به مناسبت یازدهیمن سالروز تاسیس شرکت پاریز پیشرو برگزار شد.
در این همایش که با حضور جمعی از مسئولین، مدیران، کارکنان و خانواده‌های شرکت پاریز پیشرو برگزار شد؛ بیش از ۱۵۰۰ نفر حضور داشتند و مسیری در حدود ۳/۵ کیلومتر را پیاده‌روی کرده و همراه آن ورزش صبحگاهی گروهی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت پاریزپیشرو : مسعود مداح‌الحسینی؛ رئیس هیأت مدیره شرکت پاریز پیشرو گفت: امروز خدا را شاکریم که شرکت پاریز پیشرو طی رسالتی که دارد و طبق دستور مدیر عامل شرکت، دید ویژه‌ای نسبت به ورزش کارکنان دارد، بطوریکه توانستیم با هماهنگی دستگاه‌های مرتبط و همکاری مدیران ارشد شرکت بیش از ۱۵۰۰ نفر را دراین همایش بزرگ گردهم آوریم.

او در ادامه افزود: ما سیرجانی‌ها به واسطه نزدیکی معادن مختلف به شهرمان به نوعی عزیز دردانه‌های خداوند متعال هستیم و خداوند از آنجایی نعمت‌هایش را به مردم سیرجان تکمیل کرد که، ایمان عتیقی مدیرعامل گل گهر شدند، ایشان مدیری بومی، خلاق، توانمند، باهوش و خالق گهر پارک بزرگترین مجموعه تفریحی جنوب شرق ایران هستند و همواره یار و یاور مردم سیرجان نیز در مسائل فرهنگی، ورزشی و اجتماعی می‌باشند.

این همایش در روز جمعه ۱۲ آبان ماه با غبار روبی و گل‌افشانی گلزار شهدا آغاز و تا محل گذر گلیم ادامه داشت و در پایان نیز با انجام قرعه‌کشی به 100 نفر از شرکت‌کنندگان جوایز نفیس و ارزنده‌ای اهدا گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.