کد خبر : 6580
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 14:31

استارت انتخابات با شایعه رد صلاحیت ها در سیرجان

استارت انتخابات با شایعه رد صلاحیت ها در سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد: با انتشار خبر رد صلاحیت چند تن از کاندید های انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر که دو تن از انها از افراد شناخته شده بودند استارت خوبی برای شروع رقابت های انتخاباتی و شور سیاسی در سه ماه مانده به انتخابات بود که از سوی یکی

به گزارش سیرجان رویداد: با انتشار خبر رد صلاحیت چند تن از کاندید های انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر که دو تن از انها از افراد شناخته شده بودند استارت خوبی برای شروع رقابت های انتخاباتی و شور سیاسی در سه ماه مانده به انتخابات بود که از سوی یکی از اکانت های اینستاگرامی منتشر شد.

انتشار این خبر در اکانت اینستاگرامی که مخاطب بسیار اندکی داشت، باعث شد بازنشر آن در فضای مجازی بازتاب بسیار زیادی داشته باشد و حامیان کاندیدا ضمن واکنش به این خبر آن را کاملا کذب دانسته و خبر از شناسایی عاملان انتشار خبر دادند. این در حالی بود که معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان نیز به این موضوع واکنش نشان داد.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان گفت: مردم به شایعات و گمانه زنی ها توسط برخی اشخاص در زمینه تایید یا رد صلاحیت نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر توجه نکنند و از هرگونه گمانه زنی در این خصوص بپرهیزند.

سید رحیم رضوی نسب با اشاره به شایعه پراکنی برخی افراد در زمینه نحوه بررسی صلاحیت نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی افزود: بررسی این صلاحیتها در هیات اجرایی انتخابات طی جلسات مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: ملاک هیاتهای نظارت و اجرایی انتخابات حفظ آبروی افراد است و نتایج آن در موعد مقرر قانونی و زمان مقتضی و تنها از طریق روابط عمومی فرمانداری سیرجان به استحضار مردم می رسد.

کاندیدا های رد صلاحیت شده در خبر این پیج، ضمن دروغ خواندن این خبر انگشت اتهام را سمت رقبای خود برده و این بی اخلاقی را نشانه ضعف خواندند.

در پایان رسانه سیرجان رویداد از کاندیدا ها درخواست می کند برگه صلاحیت خود را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایند تا از گمانه زنی و انتشار شایعات جلوگیری شود .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.