کد خبر : 6649
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 5:25

تساوی گل گهر در قزوین:

شایسته پیروزی در مقابل شمس آذر بودیم اما داور یک پنالتی برای ما نگرفت

شایسته پیروزی در مقابل شمس آذر بودیم اما داور یک پنالتی برای ما نگرفت
سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان گفت: از نتیجه بازی راضی نیستم چون تیم ما شایسته پیروزی در مقابل شمس آذر بود ولی داور یک پنالتی را برای تیم ما نگرفت.

سیرجان رویداد: «مارینوس اوزونیدیس» سرمربی تیم گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از بازی با شمس آذر قزوین که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از نتیجه بازی امروز راضی نیستم و تیم ما شایسته پیروزی بود و هر چند بازیکنان تیم تلاش زیادی کردند اما از نتیجه راضی نیستم.

وی بیان کرد: متاسفانه یک گل خیلی راحتی از حریف خوردیم اما بازیکنان ما خیلی تلاش کردند تا بر بازی مسلط باشند و شانس‌های متعددی هم داشتیم که می‌توانستیم به گل‌ برسیم اما اینگونه نشد. 

سرمربی تیم فوتبال گل گهر افزود: به نظرم تصمیمات سرنوشت‌ساز داوری بر ضد گل‌گهر سیرجان تمام شد و یک صحنه هند برای ما گرفته نشد که جای سوال دارد.

اوزونیدیس تصریح کرد: داور در صحنه«هند» بسیار نزدیک بود و می‌توانست یک پنالتی به نفع گل‌گهر بگیرد اما این گونه نشد و به نظرم یک خطای فاحش داوری صورت گرفت که اگر سیستم VAR وجود داشت، حتما نتیجه بازی به گونه دیگری رقم می خورد.

سرمربی گل گهر بیان کرد: در بازی‌های گذشته نیز در مقابل پرسپولیس و هوادار دچار ناعدالتی در داوری شدیم و امروز هم داور پنالتی ما را نگرفت و شرایط در این لیگ برای ما خوب نیست.

سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان اظهارداشت: داور باید نسبت به بازیکنان و همچنین سرمربی کمترین خطا و اشتباه را داشته باشد و حتما باید سیستم VAR را در بازی‌ها نصب کنند تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

اوزونیدیس در خصوص اشتباهات تیم گل‌گهر سیرجان هم گفت: در گل اولی که از شمس‌ آذر دریافت کردیم اشتباه زیادی داشتیم و سه امتیاز خوب را از دست دادیم.

وی در خصوص پیامدهای تعطیلی‌ لیگ هم گفت: در روزهای آینده نیز چند هفته تعطیلات داریم و سپس بازی‌ها به صورت فشرده خواهد بود که به این وضعیت اعتراض داریم اما چاره‌ای نیست و باید تلاش کنیم تا تیم آمادگی خود را حفظ کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.