کد خبر : 6768
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 دی 1402 - 14:56

۵۰۰ میلیارد ریال طرح های بهداشتی و درمانی در سیرجان

۵۰۰ میلیارد ریال طرح های بهداشتی و درمانی در سیرجان
نماینده مردم سیرجان و بردسیر گفت: در حال حاضر ۵۰۰ میلیارد ریال طرح های بهداشتی و درمانی در شهرستان های سیرجان و بردسیر در حال اجرا است و ما وظیفه داریم در راستای انجام جهاد تبیین این اخبار امیدوارکننده را به گوش مردم برسانیم .

به گزارش سیرجان رویداد: شهباز حسن پور خواستار ارتقاء دانشکده علوم پزشکی سیرجان به دانشگاه شد و افزود: زیرساخت های لازم انجام شده و از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور می خواهیم در این زمینه همراهی و کمک کند.

وی به مشکلات کادر درمان و پرستاران سیرجان اشاره کرد و ادامه داد: توقع می رود دولت به فکر این قشر باشد چرا که هنوز بسیاری از پرستاران، کادر درمان و حتی پزشکان این بیمارستان نتوانستند به حقوق لازم با توجه به شرایط امروز برسند و دولت باید چاره اندیشی کند.

در سفر معاون بهداشتی وزیر بهداشت ۱۶ طرح بهداشت و درمان دانشکده علوم پزشکی از جمله آنژیوگرافی و بخش درمان ناباروری دریمارستان امام رضا سیرجان ، پنج خانه بهداشت روستایی، ۲ مرکز جامع سلامت خدمات شهری، یک مرکز پایگاه ۱۱۵، چهار واحد مسکونی زیست پزشک ، یک انبار دارویی و ساختامان ستاد مرکزی دانشکده علوم پزشکی سیرجان در مجموع با زیر بنای ۶ هزاو ۷۰۰ مترمربع و اعتبار یک هزار و ۶۲۰ میلیارد ریال از کمک های خیرین سلامت و اعتبارات دانشکده علوم پزشکی سیرجان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.