کد خبر : 6814
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 دی 1402 - 4:47

دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند فروش حواله‌ای خودرو در سیرجان

دستگیری عامل کلاهبرداری با ترفند فروش حواله‌ای خودرو در سیرجان
فرمانده انتظامی سیرجان گفت: فردی که اقدام به ۶۰ فقره کلاهبرداری با فروش خودرو به صورت حواله‌ای و نرخ دولتی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش سیرجان رویداد: سرهنگ مرتضی امیرسبتکی گفت: در پی طرح شکایت تعدادی از شهروند مبنی بر اینکه چندین ماه قبل، مبلغ ۴ میلیارد  و ۲۰۰ میلیون ریال را به فردی که خود را در شرکت‌های خودروسازی معرفی کرده واریز و پس از مدتی با کذب بودن ادعای او و انجام کلاهبرداری روبرو شده، موضوع تحت بررسی ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه ماموران با کار‌های اطلاعاتی متوجه شدند این متهم به بهانه واسطه گری و نفوذ در شرکت‌ها و نمایندگی‌های فروش خودرو، افرادی را اغفال و از آنان مبالغی را به بهانه تحویل خودرو به صورت حواله‌ای با نرخ دولتی دریافت می‌کرده است که این متهم پس از هماهنگی قضائی به همت ماموران پلیس آگاهی در یکی از شهر‌های شمالی استان دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیرجان   با اشاره به اینکه این متهم در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۶۰ فقره کلاهبرداری به ارزش یک میلیون و ۲۴۰ میلیارد ریال اعتراف کرده و تحقیقات تکمیلی همچنان ادامه دارد از شهروندان خواست در صورتی که از آنان به بهانه خرید خودرو به صورت حواله‌ای به نرخ دولتی کلاهبرداری شده است، برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سیرجان مراجعه کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.