کد خبر : 7077
تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 8:24

۲۹۰۹ میلیارد تومان بودجه شهرداری سیرجان در سال جدید

۲۹۰۹ میلیارد تومان بودجه شهرداری سیرجان در سال جدید
نشست فوق‌العاده شورای شهر سیرجان با حضور اعضای و شهردار برگزار شد.


علی اکبر کریمی پور شهردار سیرجان گفت: بنابر پیش بینی ها، بودجه ۱۴۰۲ شهرداری نیز همانند بودجه سال گذشته تحقق خواهد یافت و بودجه ۱۴۰۳ در نشست‌های تخصصی مختلف و متعدد در سازمان ها و با حضور نمایندگان شورا پس از بررسی و نظرات کارشناسی، به شهرداری ارایه و پس از جمع‌بندی نهایی، جهت تصویب تقدیم شورا شد.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری جلسات و نشست‌های متعدد بر اساس نیازسنجی شهر و مردم و نیز بررسی و دریافت نظرات کارشناسان، بودجه سال ۱۴۰۳ نسبت به سالجاری نزدیک به ۵۰ درصد افزایش داشته و مبلغ ۲۹۰۹ میلیارد تومان تعیین شده است که ۶۲ درصد عمرانی و ۳۸ درصد جاری خواهد بود.
شهردار سیرجان تصریح کرد: بودجه‌بندی بر اساس درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷، آسفالت، ارتقای وضعیت تفرجگاهی، فضای سبز، توسعه فضاهای ورزشی، راه‌اندازی روز بازارها، تکمیل گذرها، رفع معضل ترافیک (بلوار شاهد و بلوار قائم) و در مجموع کلیات موضوع توسعه و زیرساختی، خدمات شهری و پسماند است.
همچنین در ادامه این نشست رئیس شورای شهر سیرجان با انتقاد از روند حفاری معابر توسط شرکت کاریز (مجری طرح فاضلاب شهری) گفت: متاسفانه علیرغم تاکید و مذاکرات قبلی، اطلاع رسانی پیش از حفاری معابر در رابطه با تعیین و نصب تابلوی مسیر جایگزین توسط شرکت کاریز انجام نمی‌شود و این مسئله باعث سردرگمی و مشکلاتی برای شهروندان در تردد آنها شده که شرکت کاریز باید قبل از حفاری خیابان‌ها و معابر سطح شهر به مردم اطلاع رسانی کند.
وی افزود: متاسفانه فرونشست زمین طی سال‌های آینده مشکلاتی را برای شهر ایجاد می‌کند که باید با نظر کارشناسی برای آینده سیرجان و فضای سبز شهری برنامه‌ریزی شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.