کد خبر : 7215
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 بهمن 1402 - 12:03

گل گهر در سکوت و ثبات به نیم فصل دوم رسید

گل گهر در سکوت و ثبات به نیم فصل دوم رسید
تیم فوتبال گل‌گهر بدون تغییرات خاصی در نقل و انتقالات آماده شروع لیگ خواهد بود.

سیرجان رویداد- گل‌گهر سیرجان بدون تغییر قابل توجه در فصل نقل و انتقالات تمریناتش را پشت سر گذاشت و با همان نفرات نیم فصل نخست آماده شروع نیم فصل دوم خواهد شد و ثبات را در دستور کار قرار داد.

باشگاه‌های مختلفی پیشنهاداتی را به بازیکنان گل‌گهر ارسال کردند اما این تیم با حفظ تمامی نفرات و فقط با اضافه شدن یونس دلفی سعی کردند که عمق اسکواد خود را دست نخورده باقی بگذارند تا با تمرینات بیشتر و برنامه‌ریزی سرمربی یونانی همان مسیر نیم فصل نخست را ادامه دهند و با استفاده از حضور بازیکنان تاثیرگذاری مانند تورس که در اواسط نیم فصل نخست به این تیم اضافه شدند، از ابتدای نیم فصل دوم برای حضور در رتبه های بالای جدول تلاش کنند.

مارینوس اوزونیدیس یکی از سرمربیانی بود که مشخص بود از تیم و بازیکنانش چه می‌خواهد و با وسواس خاصی ساختار دفاعی گل‌گهر را طراحی کرده بود و با استفاده حداکثری از بازیکنان فیزیکی و با قابلیت دفاعی در میانه میدان سعی داشت که کنترل مسابقه را در دست بگیرد و با استفاده از وینگرها و مهارت بالای روبرتو تورس در جریان مسابقه حملات را طراحی کند.

تنها جداشده این تیم محسن فروزان بود که در روند کلی و تاکتیکی این تیم تاثیری نخواهد داشت و خط دروازه یک پست انفرادی است که آنها محمد اخباری را درون دروازه در اختیار خواهند داشت و حتی در این پست هم با ثبات بازیکن اصلی روبه‌رو هستند.

آنها پنج مسابقه پایانی در نیم فصل اول را بدون شکست به پایان رساندند و با شکست سپاهان سه امتیاز مهم به دست آوردند و در هفته پایانی مقابل ذوب آهن به تساوی بدون گل رسیدند، گل‌گهری‌ها در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌روند که برخلاف آنها این تیم خوزستانی آرامش و ثبات را دنبال نمی‌کند و شرایط نگران کننده‌ای دارد.

بازی رفت گل گهر و فولاد خوزستان در سیرجان با برتری سه بر صفر شاگردان مارینوس به پایان رسید و چهارشنبه ساعت 15:00 بار دیگر مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.