کد خبر : 7350
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 8:19

پلیس ناجی یک خانم از دست زورگیر خیابانی شد

پلیس ناجی یک خانم از دست زورگیر خیابانی شد
مامور وظیفه شناس یگان امداد شهرستان سیرجان در پایان شیفت خدمتی و زمان استراحت خود یک خانم را از دست فردی زورگیر نجات داد.

سیرجان رویداد- فرمانده انتظامی سیرجان در این باره گفت: یکی از ماموران یگان امداد این فرماندهی پس از پایان شیفت شبانه خدمت خود در حالی که به همراه فرزندش در یکی از نقاط شهر در حال عبور بوده با مردی چاقو به دست مواجه می‌شود که در حالت غیر عادی در حال فحاشی و تخریب خودرو یک خانم بوده و تعدادی از شهروندان هم در محل حضور داشتند اما قادر به هیچ عکس العملی نبودند.
وی افزود :این مامور وظیفه شناس بلا درنگ به کمک این خانم می شتابد و ضمن نجات این خانم بی‌پناه و وحشت زده ، فرد زورگیر را نیز دستگیر و وی را به همکاران انتظامی نزدیک‌ترین واحد گشت تحویل می‌دهد.
فرمانده انتظام سیرجان با اشاره به نقش احساس مسئولیت و بهره‌بندی مامور پلیس از مهارت‌های رزمی برای رویارویی با اینگونه موارد مخل امنیت شهروندان خاطرنشان کرد :روز بعد این خانم به همراه خانواده‌اش با مراجعه به بازرسی فرماندهی انتظامی و اهدای دسته گل از اقدام این مامور تقدیر و نجات خود را از دست آن فرد زورگیر قبل از آنکه فرصت تماس با ۱۱۰ را پیدا کند را شایسته تقدیر و باعث قوت قلب عموم شهروندان برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

* * * Apple iPhone 15 Free * * * hs=953b3eeabbdb0d7073ec9006502e337b* پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403 - 8:25

lnm8ew