کد خبر : 761
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1395 - 11:06

آیت الله هاشمی رفسنجانی از صبورترین افراد قرن حاضر

آیت الله هاشمی رفسنجانی از صبورترین افراد قرن حاضر

به گزارش عصرسیرجان؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سازندگی بود، عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از صبورترین افراد قرن حاضر بودند. ” شهباز حسن‌پور” در خصوص درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این ضایعه اسفبار را به مردم ایران

به گزارش عصرسیرجان؛ نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که آیت الله هاشمی رفسنجانی، سردار سازندگی بود، عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از صبورترین افراد قرن حاضر بودند.

” شهباز حسن‌پور” در خصوص درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی، گفت: این ضایعه اسفبار را به مردم ایران و کرمانی ها تسلیت عرض می‌کنم.

وی آیت الله هاشمی رفسنجانی را یار انقلاب دانست و افزود: ایشان یار دیرین امام راحل و مقام معظم رهبری بودند و در تمام مقاطع حساس کشور یکی از تاثیرگذارترین افراد انقلاب و نظام بودند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس این واقعه را یک ضایعه غیرقابل جبران برای کشور و منطقه دانست و اظهار کرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دوره جنگ، علاوه بر ریاست مجلس، یکی از ائمه جمعه موقت تهران، نماینده امام خمینی(ره) در شورای عالی دفاع و جانشین فرمانده کل قوا در ماه‌های پایانی جنگ ایران و عراق بودند.

وی با بیان این مطلب که او سردار سازندگی بود، عنوان کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی یکی از صبورترین افراد قرن حاضر بودند.

ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.