کد خبر : 786
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 10:39

موانع ورزشی شهرستان، موانع رشد جوانان هستند

موانع ورزشی شهرستان، موانع رشد جوانان هستند

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه رفع موانع ورزشی شهرستان پیرامون بررسی تفاهم نامه منعقد شده با شرکتها و اداره ورزش و جوانان با حضور امام جمعه محترم، فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین در محل دفتر معاون سیاسی فرماندار برگزار شد. امام جمعه در ابتدا با اشاره به معضلات و تهدیدهایی که در جامعه پیش روی

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه رفع موانع ورزشی شهرستان پیرامون بررسی تفاهم نامه منعقد شده با شرکتها و اداره ورزش و جوانان با حضور امام جمعه محترم، فرماندار ویژه و جمعی از مسئولین در محل دفتر معاون سیاسی فرماندار برگزار شد.
امام جمعه در ابتدا با اشاره به معضلات و تهدیدهایی که در جامعه پیش روی جوانان وجود دارد گفت: می طلبد در زمینه ورزش جوانان را حمایت نموده و تمهیدات لازم را از شرکت هایی که توان مالی دارند خواستار شویم تا بتوانیم با تامین زیرساخت های ورزشی مورد نیاز جامعه جوانان را از تهدیدات احتمالی دور و به سمت ورزش سوق دهیم.
همچنین فرماندار ویژه سیرجان در بخشی از سخنان خود گفت: بایستی در امور ورزشی برنامه ریزی لازم را داشته باشیم. وی افزود: تجهیز سالن های سطح شهر، ساماندهی امکانات ورزشی شهرستان و برنامه ریزی در خصوص در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی برای عموم، استفاده از مدارس و بسیج در خصوص فالیت های ورزشی و پر کردن اوقات فراغت جوانان از جمله اقداماتی است که می توان در زمینه اشاعه و گسترش فرهنگ و ترغیب جوانان برای ورزش کردن از آنها استفاده کرد.
در ادامه سرپرست اداره ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ورزشی شهرستان گزارش ارائه و در ادامه مواردی نیز مصوب گردید. 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.