کد خبر : 789
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1395 - 10:40

همایش حقوق شهروندی برگزار می شود

همایش حقوق شهروندی برگزار می شود

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ویژه سیرجان برگزار شد. در این جلسه معاون سیاسی فرماندار منشور حقوق شهروندی که از سوی ریاست محترم جمهوری ابلاغ گردیده را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: تمامی مسئولین ادارات بایستی همکاری

به گزارش عصرسیرجان؛ جلسه صیانت از حقوق شهروندی با حضور معاون سیاسی فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ویژه سیرجان برگزار شد.
در این جلسه معاون سیاسی فرماندار منشور حقوق شهروندی که از سوی ریاست محترم جمهوری ابلاغ گردیده را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: تمامی مسئولین ادارات بایستی همکاری لازم در خصوص رعایت مفاد این منشور را انجام دهند تا منشور حقوق شهروندی در حد شاءن مردم فهیم ایران و از جمله شهرستان سیرجان عملی گردد.
در ادامه جلسه در خصوص مواردی چون ساماندهی وضعیت کارتن خوابها، متکدیان و … در سطح شهرستان نیز بحث و گفتگو شد و در پایان مواردی مصوب گردید. از جمله مصوبات این جلسه می توان به فراهم نمودن مقدمات برگزاری همایش منشور حقوق شهروندی با همکاری دانشگاه ها در شهرستان سیرجان اشاره نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.