کد خبر : 898
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 بهمن 1395 - 13:05

فرماندار سیرجان خبر داد: افتتاح 107 طرح دهه فجر در سیرجان

فرماندار سیرجان خبر داد: افتتاح 107 طرح دهه فجر در سیرجان

منصور مکی‌آبادی صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در فرمانداری تشکیل شد، از افتتاح و بهره‌برداری 1077 طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال با اعتبار 117 میلیارد و 435 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد. فرماندار سیرجان خاطرنشان کرد: از جمله این طرح‌ها 15 طرح جهاد کشاورزی، 12

منصور مکی‌آبادی صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه فجر که در فرمانداری تشکیل شد، از افتتاح و بهره‌برداری 1077 طرح و پروژه عمرانی در دهه فجر امسال با اعتبار 117 میلیارد و 435 میلیون تومان در این شهرستان خبر داد.

فرماندار سیرجان خاطرنشان کرد: از جمله این طرح‌ها 15 طرح جهاد کشاورزی، 12 طرح فرهنگی و آموزشی و پنج طرح برق‌رسانی در این شهرستان بهره‌برداری می‌شوند.

وی ادامه داد: همچنین سه طرح آبرسانی و 16 طرح بنیاد مسکن، هشت طرح بهداشت و درمان و بهزیستی و 37 طرح دهیاری و دو طرح جایگاه سوخت افتتاح می‌شوند و خدمات‌رسانی در بخش‌های مختلف را برای بیش از 10 هزار نفر فراهم می‌کنند.

مکی‌آبادی از افتتاح شش طرح صنعتی و معدنی در مجتمع صنعتی و معدنی گل گهر سیرجان در یکی از روزهای دهه و با حضور ریاست جمهور خبر داد.

فرماندار سیرجان تصریح کرد: این طرح‌ها در راستای طرح‌های توسعه و پیشرفت گل گهر سیرجان و با اعتبار بیش از 25 هزار میلیارد ریال به اتمام رسیدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.