کد خبر : 905
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396 - 10:17

دیدار کارگران و مدیران واحدهای تولیدی سیرجان با امام جمعه

دیدار کارگران و مدیران واحدهای تولیدی سیرجان با امام جمعه

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کار و کارگر به بیان گزارش عملکرد یکساله اداره بویژه در بخش احقاق حقوق کارگران پرداخت. هادیان اظهار داشت:بی‌شک رکن اصلی استقلال و پیشرفت کشورمان مرهون تلاش کارگران است. وی گفت:لذا ما هفته کار و کارگر را فرصتی ارزنده برای بیان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیرجان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز کار و کارگر به بیان گزارش عملکرد یکساله اداره بویژه در بخش احقاق حقوق کارگران پرداخت.

هادیان اظهار داشت:بی‌شک رکن اصلی استقلال و پیشرفت کشورمان مرهون تلاش کارگران است.

وی گفت:لذا ما هفته کار و کارگر را فرصتی ارزنده برای بیان نقش کارگران در تولید و اقتصاد کشور و معرفی توانمندی‌های آنها و همچنین تکریم و تشکر از آنها می‌دانیم و در این هفته برنامه‌های متنوعی را مهیا کرده ایم.

در ادامه این مراسم امام جمعه سیرجان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اعیاد شعبانیه اظهار داشت :با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال همه باید تمام سعی و توان خود را بکار ببندند که بتوانیم در زمینه اشتغال و تولید داخلی از یک سو و از سوی دیگر حمایت از کارگران واحدهای تولیدی گام های اساسی برداریم.

لینک کوتاه:

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.