کد خبر : 970
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 خرداد 1396 - 21:09

راه اندازی کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

راه اندازی کمپین حمایت از تولید پوشاک ایرانی

? در این نشست شهباز حسن پور، *رییس فراکسیون اصناف مجلس* در رابطه با وضعیت بازار پوشاک ایرانی عنوان کرد: بازار محور وحدت هماهنگی و انجام تولید و اشتغال است، چرخ های اقتصادی جایی خوب به حرکت در می آید که بازار پررونقی باشد، بازار امروز بیشترین هزینه را می پردازد و کمترین بهره را

  1. ? در این نشست شهباز حسن پور، *رییس فراکسیون اصناف مجلس* در رابطه با وضعیت بازار پوشاک ایرانی عنوان کرد: بازار محور وحدت هماهنگی و انجام تولید و اشتغال است، چرخ های اقتصادی جایی خوب به حرکت در می آید که بازار پررونقی باشد، بازار امروز بیشترین هزینه را می پردازد و کمترین بهره را از ذخیره ها می برد.

? حسن پور خاطرنشان کرد: دولت برای همه اقشار و صنفوف برنامه دارد اما برای بازار چنین چیزی مشاهده نمی شود، دولت بازار را در نظر نمی گیرد.

? رییس فراکسیون اصناف مجلس در خصوص تفکیک وزارت صنایع و معادن از وزارت بازرگانی عنوان کرد: دولت و مجلس پذیرفتند که در رابطه با انحلال وزارت بازرگانی اشتباه شده است. در چنین شرایطی در نشستی لایحه یک فوریتی جدایی وزارت صنعت و بازرگانی اعلام وصول شد و وزارت بازرگانی با رویکرد اصلی حمایت از صادرات و واردات راه اندازی می شود.

? وی تاکید کرد: این وزارتخانه حامی تولیدکنندگان و کسبه بازار خواهد بود.

? رییس فراکسیون اصناف مجلس در بخشی دیگر از صحبت های خود ضمن تحسین کمپین حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی اعلام کرد: ما نیز به این کمپین می پیوندیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.