کد خبر : 1002
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1396 - 14:43

تکذیب خبر قتل عام داعش در کرمان

تکذیب خبر قتل عام داعش در کرمان

جانشين فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در روزهای گذشته، اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بيگانه و يا گروهك تروريستی داعش، در فضای مجازی منتشر شده است كه  اين اخبار كذب است و به هيچ عنوان از سوی پلیس استان كرمان تاييد نمی شود. سرهنگ فرشید افزود: متاسفانه افرادی به قصد

جانشين فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: در روزهای گذشته، اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بيگانه و يا گروهك تروريستی داعش، در فضای مجازی منتشر شده است كه  اين اخبار كذب است و به هيچ عنوان از سوی پلیس استان كرمان تاييد نمی شود.
سرهنگ فرشید افزود: متاسفانه افرادی به قصد ايجاد حس نا امنی و تشويش اذهان عمومی، اقدام به انتشار اين اخبار  می كنند و مردم نيز ممكن است به صورت نا خواسته اين اخبار  را دريافت و باز نشر دهند.
وي تصريح كرد: پليس فتا استان كرمان به صورت روزانه اخبار فضای مجازی را رصد می کند، و در صورت انتشار اخبار كذب، موضوع پيگيری و عاملان انتشار دستگير می شوند.
جانشين فرماندهی انتظامی استان از مردم فهيم كرمان درخواست كرد برای آنكه آرامش و امنيت مردم خدشه دار نشود اخبار پليس را فقط از طريق صدا و سيما، سایت پلیس و كانال پليس کرمان پیگیری کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.