کد خبر : 1046
تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1396 - 23:09

روز قدس، روز خروش علیه مستکبران است/ با لغو سند 20:30 از خسارت به کشور جلوگیری شد

روز قدس، روز خروش علیه مستکبران است/ با لغو سند 20:30 از خسارت به کشور جلوگیری شد

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: مثلث شوم آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی که برای مبارزه با اسلام و نظام اسلامی تشکیل شده امروز امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته است. امام جمعه سیرجان بیان کرد: با تشکیل گروه‌های تروریستی مختلف و ظلم‌هایی که بر ملت‌های

حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان اظهار داشت: مثلث شوم آمریکا، آل سعود و رژیم صهیونیستی که برای مبارزه با اسلام و نظام اسلامی تشکیل شده امروز امنیت منطقه و جهان را به خطر انداخته است.

امام جمعه سیرجان بیان کرد: با تشکیل گروه‌های تروریستی مختلف و ظلم‌هایی که بر ملت‌های منطقه می‌شود و جنایاتی که صهیونیست‌ها در حق مردم فلسطین دارند جمعه آینده روز خروش علیه این مستکبران است و ملت ما با این حضور مقابله با ظلم و دفاع از مظلوم دارند.

وی گفت: مقابله با ظالم و دفاع از مظلوم سفارش حضرت علی (ع) است و اگر امروز با حضور خود مقابل آمریکا و استکبار ایستادگی نکنیم و کوتاه بیاییم آنان در ظلم و جنایات خود اقدام بیشتری دارند و نباید لحظه‌ای در مقابله با این مثلث شوم کوتاه بیاییم که یکی از راه‌های مقابله حضور و ایستادگی است.

حسینی به اضمحلال و شکست کامل تروریست‌ها در سوریه و عراق و منطقه اشاره کرد و گفت: سردمداران آمریکا که شعار مبازره با داعش را داشته و دارند رسما برای نجات ۱۲۰ سرکرده داعش بالگرد می‌فرستند و این سرکردگان را منتقل می‌کنند چگونه داعی مبارزه با تروریست را دارند.

خطیب جمعه سیرجان با تسلیت شهادت حضرت علی (ع)  به ظلم‌های معاویه به آن حضرت پرداخت و گفت: عبرت تاریخ و تکرار آن آموزنده است و همانطور که معاویه برای مبارزه با امام تهدید، تطمیع و تبلیغات گسترده را داشت امروز هم آمریکا از این سه روش برای مقابله با نظام و جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

حسینی افزود: استکبار اسلام هراسی و شیعه‌هراسی را سرلوحه سیاست‌های خصمانه خود قرار داده تا بتواند به اهداف شوم خود برسد که باید گفت، حضور ما و اقتدار ملت ایران همه این توطئه‌ها را خنثی کرده است.

وی از اقدام شورای عالی انقلاب فرهنگی در لغو سند ۲۰۳۰ تشکر و ابراز کرد: این سند که با افشاگری مقام معظم رهبری خطرات فرهنگی‌اش برملا و با حمایت اندیشمندان، دانشجویان و قشرهای مختلف فرهنگی و مردم بر بطلان و جلوگیری از خساراتش تاکید شد باید در همه ابعاد و تغییرات در کتب درسی بر اساس این سند هم اقدام جدی شود.

امام جمعه سیرجان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مسئولان و اشاره معظم له بر جلوگیری از دو قطبی شدن جامعه بر وحدت و عدم اعتماد به دشمن و مقابله و ایستادگی مقابل آمریکا تاکید کرد و گفت: مسأله حقوق بشر و هسته‌ای بهانه سردمداران آمریکا برای مقابله با ملت ایران است و امروز آنها با اصل نظام و اسلام مخالفند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.