کد خبر : 1072
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1396 - 13:36

اشتباه فاحش در سردخانه بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان

اشتباه فاحش در سردخانه بیمارستان امام رضا (ع) سیرجان

با همزمانی درگذشت مرحوم عباس یعقوبی (پدرشهید یعقوبی) از اهالی عزت آباد و مرحوم اسماعیل زیدآبادی از اهالی زیدآباد ،  هر دو جسد به سردخانه بیمارستان یاد شده تحویل شد که دراثرسهل انگاری ، کارکنان سردخانه جسد اسماعیل زیدآبادی به خانواده مرحوم یعقوبی تحویل و وی پس از انجام تشیعع و مراسم در عزت آباد بخاک

با همزمانی درگذشت مرحوم عباس یعقوبی (پدرشهید یعقوبی) از اهالی عزت آباد و مرحوم اسماعیل زیدآبادی از اهالی زیدآباد ،  هر دو جسد به سردخانه بیمارستان یاد شده تحویل شد که دراثرسهل انگاری ، کارکنان سردخانه جسد اسماعیل زیدآبادی به خانواده مرحوم یعقوبی تحویل و وی پس از انجام تشیعع و مراسم در عزت آباد بخاک سپرده شد.
فرزندان مرحوم اسماعیل زیدآبادی اما پس از تحویل جسد در مراسم تشییع متوجه شدند که روی آن نام مرحوم عباس یعقوبی نوشته شده است.
پس از اطلاع مسوولان سردخانه مشخص شد که  جنازه ها ، جابجا تحویل شده است .  فرزند خواهر مرحوم اسماعیل زیدآبادی گفت :‌ امام جمعه سیرجان اجازه نبش قبر نداد و خانواده مرحوم زید ابادی هم بناچار راضی شدند که مزار متوفی در عزت‌آباد بماند. پیکر مرحوم عباس یعقوبی هم امروز پس از تشییع در عزت‌آباد بخاک سپرده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.