کد خبر : 1182
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 8 تیر 1396 - 14:35

جزییات پرونده فساد اداره دارایی سیرجان/ورود ماهانه5 هزار پرونده به دادگستری سیرجان

جزییات پرونده فساد اداره دارایی سیرجان/ورود ماهانه5 هزار پرونده به دادگستری سیرجان

رئیس دادگستری سیرجان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه فضاییه گفت:در سال گذشته بیش از پنجاه درصد از پرونده های مانده سال های گذشته در دادگستری سیرجان مختومه شد. وی با اشاره به اینکه ماهانه 5 هزار پرونده به دادگستری سیرجان وارد می شود افزود: ما در یک شعیه بیش از 1200 پرونده داشتیم 

رئیس دادگستری سیرجان در نشست خبری به مناسبت هفته قوه فضاییه گفت:در سال گذشته بیش از پنجاه درصد از پرونده های مانده سال های گذشته در دادگستری سیرجان مختومه شد.

وی با اشاره به اینکه ماهانه 5 هزار پرونده به دادگستری سیرجان وارد می شود افزود: ما در یک شعیه بیش از 1200 پرونده داشتیم  در سیرجان حجم کاری در حوزه قضایی سه بابر است اما علی رغم کمبود ها توانستیم خدمات بسزایی در حوزه قضایی ارئه دهیم

براهویی سیرجان را حوزه برتر قضایی استان در سال 95 عنون کرد افزود: دادگستری در هر شهر تکمیل کننده بحث امنیت است  در سیرجان پرونده های آدم ربایی از 26 فقره در سال به یک فقره کاهش یافته  و یکی از موفقیت ها ما این بود که رسیدگی به پرونده ها را تسریع ببخشیم.

رئیس حوزه قضایی تصریح کرد: در سیرجان 9 شعبه رسیدگی به پرونده را داریم که با این وجود به دلیل حجم کاری بالا چهار شعبه دیگر کمبود است و این تعداد کارمند و قاضی جوابگوی همه پرونده ها نیست.

شهریار برآهویی گفت: اکثر پرونده های قضایی مربوط به مواد مخدر خرد و سرقت های پیش پا افتاده است که با قاطعیت برخورد می شود کسانی که امنیت شهروندان را به خطر انداختند در حال حاضر زندان هستند و نگذاشتیم هیچ ارازل اوباشی آزادانه در شهر باشد

برآهویی با اشاره به پرونده فساد 320 میلیاردی اداره دارایی سیرجان ابراز داشت: پس از گزارش نماینده دادگستری در کمیسیون دارایی برخی از پرونده ها مشکوک بود که با دستور رئیس کل دادگستری استان کرمان سازمان بازرسی متوجه یک تخلف غیر قانونی در این کمیسیون شد.

وی ادامه داد: پس از گزارش سازمان بازرسی کمیسیون منحل و متوجه 320 میلیارد ریال تخلف در بخشودگی مالیاتی در اداره مالیات سیرجان شدیم که مربوط به سه سال متوالی بوده است.

رئیس دادگستری سیرجان در واکنش به برخی از حقوق های نجومی در شرکت های بزرگ سیرجان گفت: اگر پرونده ای با مستندات لازم به دادگستری در این خصوص ارائه شود قطعا برخورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.