کد خبر : 1234
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 15:47

هشدار برای دعوت به یک تجمع غیر قانونی چند روزی است خبری مبنی بر تجمع برای بیرون کردن افاغنه از شهرستان سیرجان در شبکه اجتماعی در حال انتشار است در حالی که هر اقدام اعتراضی و تجمع نیازمند گرفتن مجوز های لازم از سوی مراجع قانونی است . اما تجربه ثابت کرده است که این

هشدار برای دعوت به یک تجمع غیر قانونی

چند روزی است خبری مبنی بر تجمع برای بیرون کردن افاغنه از شهرستان سیرجان در شبکه اجتماعی در حال انتشار است در حالی که هر اقدام اعتراضی و تجمع نیازمند گرفتن مجوز های لازم از سوی مراجع قانونی است .

اما تجربه ثابت کرده است که این چنین پیاما هایی از سوی افراد معلوم الحال منتشر می شود که تعصبات قومی قبیله ای دارند و نتیجه دعوت آنها به سرانجام نمی رسد و اصلا چنین تجمعی صورت نمی گیرد، چون مردم نسبت به این گونه مسائل و تجمعات غیر قانونی اگاهی دارند.

قطعا حضور افاغنه در کشور و شهر سیرجان همراه با مشکلات عدیده ای است اما نمی توان مردمی که از ترس جنگ به کشور ما پناه آورده اند را با این چنین حرکات غیر عقلانی بیرون راند، حتی می توان از روش قانونی مشکلات خود را در مواجهه با حضور افاغنه مطرح کرد تا راهکار های قانونی برای آن اندیشیده شود.

طبق قانون انتشار اخباری که باعث «تشویش اذهان عمومی و تحریک افراد به درگیری و تجمع» باشد جرم محسوب شده و طبق قانون بر خورد خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.