کد خبر : 1301
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 تیر 1396 - 16:31

کاش این ماه زود تر تمام شود

کاش این ماه زود تر تمام شود

رویدادنیوز: دنیا امینی: در ماهی که گذشت شاهد حوادث مختلفی در سیرجان بودیم که ناباورانه تعدادی از همشهریانمان در این حوادث ناگوار جان باختند با گسترش فضای مجازی انتشار اخبار در دقیقه منتشر می شد و هر روز شاهد خبر های ناراحت کننده ای بودیم که ما را در غم از دست دادن آنها شریک

رویدادنیوز: دنیا امینی: در ماهی که گذشت شاهد حوادث مختلفی در سیرجان بودیم که ناباورانه تعدادی از همشهریانمان در این حوادث ناگوار جان باختند با گسترش فضای مجازی انتشار اخبار در دقیقه منتشر می شد و هر روز شاهد خبر های ناراحت کننده ای بودیم که ما را در غم از دست دادن آنها شریک می ساخت.

در این ماه از حادثه تصادفات گرفته تا مرگ چهره های سر شناس شهر و سرآمد همه حوادث تلخ تیر ماه قصه ای آتنای کوچولو بود که شوک بزرگی در کشور بوجود آورد قصه ی پر ماجرا و البته  پر از درد آتنا تلنگری بود برای مسئولان که همت خود در جلوگیری از آسیب های اجتماعی بکار گیرند تا بتوان یک فضای آموزشی مفید و موثر برای جلوگیری از این حوادث در کشور ایجاد کرد.

سیرجان در ماهی که رو به پایان است حوادث زیادی داشت از مرگ سه جوان همشهری در جاده گوغر گرفته تا فوت چهار نفر در جاده گل گهر و امروز هم خبر مدفون شدن یک کارگر در معدن گل گهر در اثر ریزش کنسانتره سنگ آهن غم ناک ترین خبرهای این ماه بودند.

در این بین فوت سید علی شهیدی یکی از انقلابیون و ورزشکاران باستانی شهرستان سیرجان و از دست دادن جوان ورزشکار دیگر مرشد حسین کنعانی و هم حادثه ای تلخ برای مردم شهر بود.

اما آنچه که باعث شد تا این یادداشت را بنویسم خود کشی نافرجام یک خانم 18 ساله و ربودن کودک هشت ساله سیرجانی در شهرک نجف شهر بود که قصه پر ماتم این ماه است باید گفت کاش این ماه زود تر تمام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.