کد خبر : 1651
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 - 12:54

حذف ناباورانه بانوی ورزشکار کرمانی از مسابقات آسیایی

حذف ناباورانه بانوی ورزشکار کرمانی از مسابقات آسیایی

به گزارش سیرجان رویداد؛ زهرا نعمتی تیر انداز کرمانی در واکنش به حذف عجیب خود از بازی‌های آسیایی گفت: همه شوکه شدیم. من خودم مقصرم وی بیان کرد: متاسفانه به بدشانسی خوردیم به خاطر مشکلات فنی باید استراحت می کردم، اما ۳۰ ثانیه دیر رسیدم. وقتی آمدم داور اجازه نداد به خط برسم. این بانوی

به گزارش سیرجان رویداد؛ زهرا نعمتی تیر انداز کرمانی در واکنش به حذف عجیب خود از بازی‌های آسیایی گفت: همه شوکه شدیم. من خودم مقصرم

وی بیان کرد: متاسفانه به بدشانسی خوردیم به خاطر مشکلات فنی باید استراحت می کردم، اما ۳۰ ثانیه دیر رسیدم. وقتی آمدم داور اجازه نداد به خط برسم.

این بانوی ورزشکار کرمانی ادامه داد: حریف من تنها یک تیر زده بود اما به من اجازه مسابقه ندادند. ما اعتراض کردیم ولی به آن رسیدگی نشد. چون حریفم اندونزیایی و میزبان بود به اعتراض من توجه نشد. ما باید به موقع سرخط حاضر می شدیم. شاید میزبانی بودن حریف اندونزی تاثیر داشت.

نعمتی تصریح کرد:  هیچ کس مقصر نیست. اتفاقی بود که افتاد. من خودم مقصرم باید حواسم را جمع می کردم. البته مسابقه من هنوز ادامه دارد. من فردا مسابقه میکس تیم دارم. از مردم عزیز می خواهم من را از دعای خود فراموش نکنند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.