کد خبر : 6252
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 4:27

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان منصوب شد

دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان منصوب شد
با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه مجتبی قدیمی، معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان به سمت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان منصوب شد.

به گزارش سیرجان رویداد: آیین تکریم و معارفه دادستان های عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان روز دوشنبه 24 بهمن ماه باحضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رییس کل دادگستری استان، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان شهرستان سیرجان برگزار شد.
گفتنی است در حکم انتصاب دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان سیرجان که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.
شایان ذکر است قدیمی فعالیت قضائی خود را از سال 1392 آغاز و در سمت های مختلفی از جمله دادیار تحقیق و دادیار ناظر زندان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان، بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب سیرجان و معاون دادستان سیرجان خدمت نموده است و در سال 1400 از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی دادگستری شهرستان سیرجان منصوب شده بود.
همچنین در این آئین از خدمات محسن نیک ورز، دادستان عمومی و انقلاب سابق شهرستان سیرجان که به سمت رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان کرمان منصوب شده است، تجلیل به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.