کد خبر : 1661
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 شهریور 1397 - 18:29

تهدید به خود کشی کارمند دانشگاه آزاد سیرجان

تهدید به خود کشی کارمند دانشگاه آزاد سیرجان

به گزارش سیرجان رویداد؛ روز گذشته یکی از کارمندان دانشگاه آزاد سیرجان به خاطر تعدیل نیرو در این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد که این اقدام به خودکشی نا موفق بود و برای بهبود به بیمارستان منتقل شد. این در حالی است که مسئولان دانشگاه آزاد واحد سیرجان با رد این موضوع مدعی شدند که

به گزارش سیرجان رویداد؛ روز گذشته یکی از کارمندان دانشگاه آزاد سیرجان به خاطر تعدیل نیرو در این دانشگاه اقدام به خودکشی کرد که این اقدام به خودکشی نا موفق بود و برای بهبود به بیمارستان منتقل شد.

این در حالی است که مسئولان دانشگاه آزاد واحد سیرجان با رد این موضوع مدعی شدند که اقدام فرد مورد نظر تنها یک تهدید بوده و هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

همچنین نشریه سخن تازه در واکنش به این موضوع نوشت:  یکی از مسولان دانشگاه آزاد سیرجان طی تماسی مدعی شد که اتفاق اخیر در دانشگاه بدنبال تعدیل نیرو، اقدام به خودکشی نبوده بلکه تمارض برای خودکشی بوده است.

وی در توضیح خون مشاهده شده در عکسی از این ماجرا ادعا کرد که این خون از دست همکار دیگری که تلاش داشته وارد اتاق همکارش شود برای نجات وی بوده است.

او در ادامه توضیح داد که تعدیل نیرو یک اقدام خودسرانه از سوی دانشگاه آزاد نبوده بلکه یک دستور سراسری از سوی مدیران بالاست.

اوایل تیر ماه جاری نیز، معاون توسعه مدیریت ومنابع دانشگاه آزاد اسلامی گفته بود ؛ دانشگاه آزاد اسلامی را با سه قید به سمت و سوی جدید پیش می‌بریم. قید اول هیچ نیرویی اخراج نمی‌شود، قید دوم هیچ واحدی تعطیل نمی‌شود و قید سوم اینکه حقوقی هیچکدام از کارکنان دانشگاه آزاد کاهش نمی‌یابد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.