کد خبر : 7042
تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 6:35

در آیین افتتاحیه طرح آرمان برتر ویژه جوانان بردسیر مطرح شد:

اقدامات گهرزمین موجب ایجاد روحیه امید در بین مردم بردسیر شده است

اقدامات گهرزمین موجب ایجاد روحیه امید در بین مردم بردسیر شده است
فرماندار بردسیر در آیین افتتاحیه طرح آرمان برتر ویژه جوانان این شهرستان اقدامات گهرزمین را موجب ایجاد روحیه امید در بین مردم این شهر ارزیابی نمود.

به گزارش سیرجان رویداد: در آیین افتتاحیه این مراسم که با حمایت شرکت گهرزمین انجام می گیرد سلاجقه نماینده استاندار، حمزه وفایی فرماندار بردسیر، جمعی از مقامات این شهرستان و محمد محیاپور مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین این طرح را فرصتی استثنایی برای جوانان بردسیر دانست و عنوان کرد: ۳۶۰ ساعت آموزش کارآفرینی رایگان توسط تیم های دانشگاه تهران و دانشگاه صنعتی شریف در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

وی همچنین با اشاره به پروژه های مختلف شهرستان بردسیر خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه ها استان کرمان به قطب فولادی کشور تبدیل خواهد شد که این موضوع بسیار ارزشمند است.

محمد محیاپور در ادامه با توجه به پیشرفت پروژه های بردسیر اظهار امیدواری کرد تا پایان امسال دو پروژه مگامدول اسفنجی به بهره برداری برسد که موجب اشتغال زایی در بردسیر می گردد.

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گهرزمین گفت: با توجه به اینکه گهرزمین بزرگترین ذخیره سنگ آهن در خاورمیانه را دارد می تواند پشتوانه تامین قابل قبول و پایدار مواد اولیه پروژه های بردسیر باشد که این مهم، نشانه ماندگاری و دراز مدت بودن پروژه هاست.

در بخش دیگری از این مراسم فرماندار بردسیر نیز ضمن قدردانی از شرکت گهرزمین، ابرپروژه های بردسیر را موجب تحول در این شهرستان ارزیابی نمود و افزود این پروژه ها یک اتفاق بسیار بی بدیل و کم نظیر است که این شهرستان را در مدار توسعه قرار می دهد.

در پایان این مراسم، میثاق نامه ای بین شرکت‌های صنعتی منطقه و دبیرخانه طرح آرمان برتر به امضا رسید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.